Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@03:40:50 GMT

از عملکرد محمد ربیعی، رضایت کامل داریم

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۴۵۸۱

از عملکرد محمد ربیعی، رضایت کامل داریم

مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان گفت: ما از عملکرد مجموعه تیم و‌ در راس آن محمد ربیعی، رضایت کامل داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مجید زیندینی درباره شایعات عجیب پیرامون تغییر در کادر فنی باشگاه مس رفسنجان اظهار داشت:«متاسفانه نتایج اخیر تیم ما باعث سواستفاده عده‌ای از سودجویان شده و بارها اخبار نادرستی درباره تیم مس، کادر فنی و حتی شخص بنده منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که ما کل فصل را در نظر می‌گیریم؛ نه فقط چند هفته اخیر را.

او افزود: با در نظر گرفتن نتایج کل فصل، مس به عنوان یک تیم تازه لیگ برتری شده اما قابل احترام این فصل از مسابقات در مجموع نتایج قابل قبولی گرفته و ما از عملکرد مجموعه تیم و‌ در راس آن محمد ربیعی، رضایت کامل داریم.»

زیندینی‌ ادامه داد: «به عنوان مدیرعامل تیم مس رفسنجان اعلام می‌کنم که نه تنها محمد ربیعی تا انتهای این فصل در کنار مس به کارش ادامه می‌دهد که حتی قرارداد فصل آینده او هم پس از پایان نیم‌فصل رسمی شده و ما با نظرات مستقیم ایشان در حال برنامه‌ریزی برای حضور بهتر در رقابت‌های فصل آینده و ادامه موفقیت‌آمیز برنامه ۳ ساله‌مان با ایشان هستیم.»

مدیرعامل مس رفسنجان همچنین با اشاره به عملکرد نادرست برخی مربیان و رسانه‌های منتسب به آنها برای مطرح کردن نامشان به عنوان گزینه هدایت سایر تیم‌ها ادامه داد:«بهتر است این دست از مربیان که ظاهرا علاقه زیادی به نزدیک شدن به مس دارند، تمرکزشان را روی تیم‌ خودشان بگذارند تا علاوه بر حفظ فضای سالم لیگ برتر، از ورود حواشی به تیم خودشان و سایر تیم‌ها نیز جلوگیری شود.»

وی در پایان تاکید کرد:«در حالی که در هفته‌های اخیر حتی شایعاتی درباره استعفای شخص بنده نیز مطرح شده بود، در اولین تمرین تیم پس از بازی مقابل سپاهان حاضر شدم تا بگویم هیچ برنامه‌ای برای جدایی من، محمد ربیعی و هیچ کس دیگری از مجموعه مس رفسنجان وجود ندارد و با ادامه پرقدرت تمرینات و مسابقات در کنار هم، به لطف خدا لیگ را با عملکردی قابل دفاع به پایان می‌رسانیم.»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مس رفسنجان عملکرد محمد ربیعی مدیرعامل مس رفسنجان مس رفسنجان محمد ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم زیر 23 ساله‌های عراق در شرایطی با شکست اندونزی در بازی رده‌بندی مسابقات آسیایی توانست جواز حضور در المپیک 2024 پاریس را به دست بیاورد که منتظر محمد هافبک مس رفسنجان بازوبند کاپیتانی این تیم را بر دست داشت.

این هافبک 22 ساله عراقی که به خاطر  حضور در مسابقات آسیایی چند بازی گذشته مس رفسنجان را از دست داد، یکی از بازیکنان تاثیرگذار نارنجی‌پوشان در فصل جاری بوده است.

از این رو باشگاه مس رفسنجان با انتشار پوستری صعود عراق به المپیک پاریس را به منتظر محمد بازیکن خود تبریک گفت.

این هافبک عراقی به زودی به ایران برمی‌گردد تا در تمرینات مس رفسنجان حضور پیدا کند. او باید در بازی های پایانی تیمش در جام حذفی و لیگ برتر به میدان برود.

دیگر خبرها

  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • عملکرد دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر خوب بوده است
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • واکنش نکیسا به تبانی: دم از دین‌داری نزنید
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • ابداع صفحات خورشیدی خم شونده و قابل شستشو