Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- طی حکمی حامد ویسکرمی به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی مردمی آیت‌الله رئیسی در استان لرستان منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  خرم‌آباد ، طی حکمی از سوی علی نیکزاد رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، حامد ویسکرمی به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی مردمی آیت‌الله رئیسی در استان لرستان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که سید محرومان رسما اعلام داشتند که بنای تشکیل ستاد نداشته و با شعار «هر خانه یک ستاد» پا به عرصه نهادند طبعا وظیفه این ستاد رسمی ایجاد بستر هماهنگی، هم افزایی بیشتر بین ستادهای مردمی است.

انتخابات 1400| قائم مقام‌ جامعه جوانان متحد ‌بوشهر: عزت ایران را در 8 سال گذشته زیر سئوال بردند/معیشت و اقتصاد مردم در اولویت قرار داردانتخابات 1400|رئیس شورای ائتلاف کردستان: آیت‌الله رئیسی شاخصه‌های «کاندیدای اصلح» را دارد / مردم آگاهانه انتخاب کنندانتخابات 1400| نماینده مردم بندرعباس: گره زدن اقتصاد کشور به سیاست خارجی غلط است‌ / "رئیسی" انگیزه تحول‌آفرینی دارد

ستاد مردمی مرکزی آیت الله رئیسی در راستای تبلیغ مردمی برای معرفی هر چه بهتر ایشان به آحاد مردم از همه احزاب، دسته جات، جریانهای مردمی و عناصر موثر است و از قشرهای مختلف مردم و گروه‌های سیاسی با گرایشات مختلف دعوت به همکاری و هم افزایی می‌کند.

ستاد مردمی مرکزی آیت الله رئیسی در استان لرستان از اقدامات موثر و جریان ساز جهت پرشور کردن انتخابات و معرفی کاندیدا مردمی و انقلابی آیت الله سید ابراهیم رئیسی حمایت و پشتیبانی می‌کند.

لازم به ذکر است، حامد ویسکرمی که هم اکنون مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان است، سوابقی از جمله مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی استان، قائم مقام وزیر، دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در استان، جانشین ستاد عتبات عالیات استان مسئول امور اربعین  را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله رئیسی در استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری

 سید مصطفی موتورچی -دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد- در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:« با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم.لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد