Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@23:04:54 GMT

رئال مادرید چگونه می تواند اشرف را جذب کند؟

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۴۸۸۸

رئال مادرید چگونه می تواند اشرف را جذب کند؟

رئال مادرید در یک صورت از شانس بالاتری نسبت به دیگر تیم ها برای جذب اشرف حکیمی برخوردار است.

به گزارش "ورزش سه"، اشرف حکیمی در اولین فصل حضور خود در ترکیب اینتر عملکرد فوق العاده ای ارائه داده و یکی از ارکان اصلی قهرمانی مقتدرانه این تیم لقب گرفت. اما مشکلات مالی نراتزوری باعث شده نام اشرف حکیمی در لیست فروش این باشگاه قرار بگیرد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این مدافع جوان و مراکشی به زودی از جمع بازیکنان اینتر جدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نام تیم هایی چون پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ و چلسی به عنوان مشتریان اشرف حکیمی مطرح شده و به نظر می رسد باشگاه فرانسوی از شانس بیشتری نسبت به دیگر رقبا برخوردار است. اما شبکه اسکای اسپورتس در گزارشی مدعی شد بندی در قرارداد فروش اشرف حکیمی از سوی رئال مادرید به اینتر گنجانده شده که شانس باشگاه اسپانیایی را برای خرید این بازیکن افزایش می دهد.

 

اینتر خواهان رقمی ۷۰ تا ۸۰ میلیون یورویی برای فروش اشرف حکیمی شده است. اگر پاری سن ژرمن حاضر به پرداخت این عدد باشد، مدیران اینتر بر اساس بند مذکور موظف هستند به رئال مادرید اطلاع دهند و در واقع اولویت با تیم پایتخا نشین اسپانیا است. اگر رئال مادرید علاقمند به پرداخت معادل پاری سن ژرمن بود، می تواند این بازیکن را جذب کند. در غیر اینصورت خود اشرف حکیمی در مورد آینده اش تصمیم گرفته و مقصد بعدی خود را مشخص خواهد کرد. به هر حال جدایی این مدافع 22 ساله از اینتر قطعی شده و به زودی نام تیم بعدی حکیمی معلوم خواهد شد.

 

 

اینتر میلان پاری سن ژرمن رئال مادرید اشرف حکیمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان پاری سن ژرمن رئال مادرید اشرف حکیمی پاری سن ژرمن رئال مادرید اشرف حکیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس