Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: بازی برابر روسیه نسبت به بازی روز گذشته مقابل ژاپن برای تیم ما یک قدم رو به جلو بود. ما اینجا برای المپیک آماده می‌شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پایان بازی تیم ملی مقابل روسیه در لیگ ملت‌های والیبال اظهار داشت: این بازی نسبت به بازی قبل برای تیم ما یک قدم رو به جلو بود، بازیکنان جوان ما خوب خودشان را نشان دادند و نسبت به دیروز تلاش بیشتری داشتند تا کارهایی را که از آن‌ها خواسته بودم، انجام بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی در پوئن‌های پایانی ست، تمرکز خود را از دست می‌دهند که طبیعی است؛ چون به انجام بازی بیشتر و کسب تجربه احتیاج دارند.

وی افزود: فراموش نکنیم که چند بازیکن برای اولین بار در ترکیب تیم ملی قرار گرفته‌‌اند و در چنین سطحی به میدان رفته‌اند. جو مسابقه برای چنین بازیکنانی طبیعتا سنگین است و ممکن است نتوانند عملکردی را که از آن‌ها دیده شده، داشته باشند. ولی این دلیل نمی‌شود که روی اسم آن‌ها خط بطلان بکشیم. باید به این بازیکنان فرصت حضور و کسب تجربه بدهیم تا در آینده بتوانند به تیم ایران کمک کنند.

سرمربی تیم ملی با اشاره به نیمکت نشینی ستاره های تیمش گفت: در این ماراتن سنگین که به المپیک می‌رسد، نمی‌توان صرفا به چند بازیکن باتجربه بازی داد. نقطه مثبت تیم ما تلاش بازیکنان برای پیشرفت در کار گروهی و انجام تیمی برنامه‌های تاکتیکی است. اما ‌آن‌ها برای اینکه بتوانند تمام نظرات تاکتیکی مرا در زمین پیاده کنند، به زمان بیشتری نیاز دارند که این زمان با انجام بازی‌های رسمی و کسب تجربه حاصل می‌شود.

آلکنو همچنین با اشاره به اینکه روسیه امروز و در شرایط فعلی نسبت به ما تیم به مراتب بهتری است، تاکید کرد: هدف ما از حضور در این مسابقات بالارفتن تجربه تیمی برای حضور در المپیک است و تمام سعی خود را انجام می‌دهیم که از بازی‌هایمان نهایت استفاده را در جهت هدف خودمان ببریم تا برای المپیک آماده باشیم.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل

لیبروی اسطوره‌ای تیم برزیل به کارد فنی تیم ملی والیبال این کشور اضافه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال برزیل در حالی برای حضور در لیگ ملت‌های 2024 آماده می‌شود که پیش از این سهمیه حضور در المپیک پاریس را کسب کرده است.

اردوی یک هفته‌ای تیم والیبال ایران در برزیل و ژاپن

برناردو رزنده، سرمربی افسانه‌ای برزیلی‌ها که پس از مسابقات انتخابی المپیک، مجددا هدایت پرافتخارترین تیم جهان را بر عهده گرفته است، کادر فنی خود را معرفی کرد که سرجینیو سانتوز، لیبرو پیشین برزیل نیز عضوی از کادر فنی است.

سرجینیو 4 مدال المپیک و 2 عنوان قهرمانی جهان را با تیم ملی برزیل در کارنامه خود دارد.

تیم‌های ملی ایران و برزیل در هفته دوم لیگ ملت‌های 2024 از ساعت 6:30 بامداد 17 خرداد در ژاپن به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • دانشجویان آلمانی: فقط به جرم مخالفت با نسل‌کُشی در غزه سرکوب می‌شویم+ فیلم
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • خوردن چهارگل هیج جا خوب نیست و ناراحتم می‌کند