Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-03@08:40:24 GMT

محور هراز ۲ روز مسدود می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۴۹۶۵

محور هراز ۲ روز مسدود می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ هادی عبادی سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت که این محور ارتباطی اصلی مازندران با پایتخت کشور از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری برای اجرای عملیات نصب روشنایی تونل تکاور در کیلومتر ۶۵ و اصلاح ترانشه کیلومتر ۶۲ به روی خودروهای عبوری بسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی محورهای جایگزین برای تردد خودروها را سوادکوه و کندوان معرفی کرد.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت که مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان  با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش‌شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

جاده ۷۷ یا جاده هراز، با حدود ۱۸۰ کیلومتر طول یکس از مهم‌ترین محور هاس مواصلاتی میان مازندران از آمل و پایتخت کشور است. حدود ۶۰ کیلومتر از مسیر این جاده در حوزه استحفاظی مازندران قرار دارد.

کد خبر 604224 برچسب‌ها پلیس راهور - جاده‌ها سفر - جاده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور جاده ها سفر جاده پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  رییس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از اجرای روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند _ نهبندان خبرداد و گفت: با هدف بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور، عملیات روکش آسفالت محور شریانی وکریدوری بیرجند - زاهدان در حوزه شهرستان‌های بیرجند، سربیشه و نهبندان آغاز شد.


 سید محمد فرخی با بیان اینکه محور بیرجند – زاهدان یکی از مهمترین محور‌های مواصلاتی استان است، افزود:  پروژه‌های متعدد جهت بهبود عملکرد محور تعریف شده  که ابتدا لکه گیری و درزگیری انجام و سپس مسیر لایه نهایی اجرا می‌ شود.


رییس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت:  با اجرای این عملیات، شاهد تردد ایمن و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • انسداد سه مقطع از محورهای شریانی هرمزگان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین