Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کریم انصاری فرد در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط اردوی کیش خیلی خوب است. از روزی که وارد جزیره کیش شدیم همه امکانات برای تیم ملی فراهم شده و برنامه های کادرفنی را برای اجرای تمرینات پیش می‌بریم و امیدوارم تا آخرین روز قبل از اعزام به بحرین همین شرایط باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرایط تیم ملی پیچیده شده اما به عنوان یک  ملی پوش قول می‌دهم که همه بازیکنان تمام توانشان را به کار می‌گیرند تا تیم ملی به مرحله بعدی صعود کند. با شروع مسابقات شرایط را عوض خواهیم کرد و صدرصد تیم ملی جایگاهش را پس می‌گیرد و بعد از صعود به مرحله بعد خودمان را برای مراحل بالاتر آماده می کنیم.

انصاری‌فرد در مورد اینکه همدلی در تیم مشاهده می‌کنیم، گفت: تیم ملی چندین سال است که همیشه تیم بوده و زبانزد عام و خاص بوده‌ایم و بازیکنان تیم هستند و با یکدیگر همدل شده‌ایم تا بهترین شرایط را فراهم کنیم تا به جایگاه‌ مورد نظر برسیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال در مورد گلایه مهدی طارمی مبنی بر نداشتن بازی تدارکاتی برای تیم ملی گفت: طارمی آنقدر حرفه‌‌ای هست و اگر حرفی میزند، صدرصد روی اصول بوده و اگر بازی تدارکاتی داشتیم بهتر بود اما شاید بازی های لیگ  برایشان مهم تر بوده، حریفان ما با چند بازی تدارکاتی وارد مسابقات  می‌شوند و ما با تمرین وارد مسابقات خواهیم شد. این را هم به فال نیک می گیریم و باید همدل تر شویم.

وی در مورد اینکه منظورت سازمان لیگ فوتبال ایران است، گفت: گلایه ای نداریم آنهایی که در راس فوتبال بودند حتما صلاح فوتبال را اینطور دیدند اما من به عنوان بازیکن تیم ملی نظرم را می‌دهم و می گویم اگر اردوی تیم ملی زودتر شروع می شد بهتر بود.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: کریم انصاری فرد ورزشی انصاری فرد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان که اردوهای آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: لیست ۱۸ نفره پائز برای تیم ملی والیبال مشخص شد

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شده بود، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.

بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور ۱۸ بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

کد خبر: 1229017 برچسب‌ها والیبال

دیگر خبرها

  • مارسلو وارد ایران شد
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد