Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:25:26 GMT

شنا در سدها و بندهای انحرافی همدان ممنوع است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۵۴۷۳

شنا در سدها و بندهای انحرافی همدان ممنوع است

«منصور ستوده» روز شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر ممنوعیت شنا در حاشیه سدها و بندهای انحرافی اظهار داشت: لغزندگی حاشیه مخازن سدها و بندهای انحرافی، مکش جریان آب و شرایط رسوبی کف این مخازن خطر مرگ را برای شناگران به همراه دارد.

وی با بیان اینکه شنا کردن در سد هیچ شباهتی به شنا در دریا ندارد افزود: در دریا هر چه پیش می‌روی، سطح آن گودتر می‌شود اما در سد اینگونه نیست و کف آن ممکن است گل و لای و برآمدگی و فرورفتگی باشد و همین عامل خطر برای شناگر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با بیان اینکه تاکید تاسیسات یاد شده محل مناسبی برای شنا نیست افزود: هموطنانی که این اماکن را برای تفرج انتخاب می‌کنند، باید به خاطر حفظ سلامت خود و خانواده‌شان به علائم هشدار دهنده و تذکر ماموران توجه جدی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه عامل بازدارنده از شنا در سدها اطلاع‌رسانی‌ها و ماموران آب منطقه‌ای هستند، تصریح کرد: در صورت مشاهده شنای افراد در سدها با آنها برخورد می‌شود که درخواست می‌شود از این کار خودداری کنند.

ستوده یادآور شد: هر ساله با گرم شدن هوا برخی افراد اقدام به شنا در سدها و تاسیسات آبی می‌کنند اما امسال با کاهش بارندگی خطر شنا در سدها چندین برابر می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان افزود: از هموطنانی که حاشیه سدها را برای تفریح انتخاب می‌کنند، درخواست داریم به خاطر حفظ سلامت خود و خانواده خود، به نشانهای هشدار دهنده و هشدار ماموران سدها توجه بیشتری داشته باشند.

سدهای آبشینه، اکباتان، سرابی تویسرکان، شنجور رزن، شیرین سو، کلان ملایر و نعمت آباد اسدآباد از سدهای مهم استان همدان به حساب می آیند.

برچسب‌ها همدان سد اکباتان شرکت آب منطقه ای همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان سد اکباتان شرکت آب منطقه ای همدان همدان سد اکباتان شرکت آب منطقه ای همدان اخبار کنکور شنا در سدها آب منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد حفره ۸ متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع

علیرضا نقوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عبور هزار کیلومتر قنات از زیر شهر یزد از اتصال فاضلاب خانه های محدوده به قنات انتقاد کرد و افزود: برخی از مقنی ها برای سود بیشتر درصدد اتصال فاضلاب منزل به قنات هستند که هم جرم است و هم مشکلات فراوانی را به همراه دارد.

وی با تاکید بر اینکه این مساله سبب نشت فاضلاب می‌شود که در روزهای اخیر شاهد ایجاد حفره‌ای به عمق هشت متر بودیم که با تلاش ۲۴ ساعته کارکنان شهرداری برطرف شد، اظهار کرد: همچنین برای چاه‌های دفع فاضلاب باید در داخل همان مکان و نه در داخل کوچه انجام شود.

کد خبر 6092287

دیگر خبرها

  • روز ۲۰۹ طوفان‌الاقصی|گزارش المیادین از بندهای توافق احتمالی
  • محلات بی دفاع مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرائم
  • منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ این غذا محبوب ممنوع است! + ویدئو
  • چشم، دیگر سریال حشاشین نمی بینیم!/ «چه تکاپوی رقت انگیزی»
  • وزش تندباد‌های لحظه‌ای و ممنوعیت تردد شناور‌ها در کیش، ۱۲ اردیبهشت
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • آنچلوتی آدامس می‌جود چون سیگار ممنوع است!‏
  • ایجاد حفره ۸ متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع