Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوآوی با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود به طور رسمی اعلام کرده است که در رویداد دوم ژوئن (12 خرداد) از ساعت هوشمند Watch 3 مجهز به سیستم عامل HarmonyOS رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود ساعت هوشمند جدید هواوی نسبت به مدل Watch GT2 Pro با ارتقای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قابل توجهی همراه باشد.

واچ 3 اولین ساعت هوشمند هوآوی با سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS خواهد بود؛ این سیستم عامل جدید با یک رابط کاربری بهبودیافته همراه است که تعامل کاربر با ساعت‌های هوشمند را آسان‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزیت دیگر سیستم عامل هارمونی، افزایش تعداد اپلیکیشن‌های ثالث قابل نصب روی ساعت‌های هوشمند هواوی است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، ساعت‌های جدید سری  Watch 3در دو نسخه استاندارد و Pro عرضه می‌شود که احتمالاً از نظر اندازه و برخی قابلیت‌های فنی متفاوت خواهند بود. گفته می‌شود هوآوی واچ 3 از eSIM (سیم‌کارت مجتمع الکترونیکی) نیز پشتیبانی می‌کند و در نتیجه، امکان برقراری تماس تلفنی بدون نیاز به گوشی هوشمند وجود خواهد داشت.

همچنین شایعات نشان می‌دهند هواوی واچ 3 از امکاناتی نظیر سنجش دمای بدن در طول شبانه‌روز، تشخیص تعداد و ریتم تنفس و پایش بهتر سلامتی بر پایه هوش مصنوعی بهره‌مند است.

انتظار می‌رود ساعت هوشمند Watch 3 نیز همانند محصولات کنونی هواوی، دوام باتری بالایی داشته باشد. گفته می‌شود هواوی از حالت مدیریت هوشمند مصرف باتری برای شارژدهی با دوام در حضور پشتیبانی از eSIM استفاده خواهد کرد.

با در نظر گرفتن مجموعه قابلیت‌های یاد شده، به نظر می‌رسد هواوی واچ 3 محصولی کارآمد با قابلیت‌های بروز است. برای رونمایی رسمی و آشنایی بیشتر با این ساعت هوشمند باید منتظر رویداد بزرگ هواوی در روز 12 خردادماه باشیم.

۲۱۲۱

کد خبر 1520074

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هوآوی ساعت هوشمند سیستم عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت گلکسی واچ 7 قادر خواهد بود سطح قند خون کاربران را اندازه‌گیری کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گزارش‌های منتشر شده در مورد ساعت‌های گلکسی واچ ۷ نشان می‌دهد که قابلیت‌های جدیدی در زمینه ردیابی سلامتی ارائه خواهد کرد؛ برای نمونه، انتظار می‌رود که سطح قند خون کاربران را اندازه‌گیری کند، این قابلیت به افراد مبتلا به دیابت و همچنین افرادی که درگیر دیابت نیستند کمک می‌کند که سبک زندگی سالمی را دنبال کنند.

اندازه‌گیری سطح قند خون با استفاده از ساعت هوشمند به روش غیرتهاجمی است و نیاز به سوراخ کردن پوست و استخراج خون نیست، بنابراین افراد می‌توانند آسان‌تر سطح قند خون خود را اندازه‌گیری کنند، به طور کلی انتظار می‌رود که اغلب گجت‌های پوشیدنی در آینده از این قابلیت پشتیبانی کنند.

شرکت سامسونگ هنوز به قابلیت اندازه‌گیری سطح قند خون توسط گلکسی واچ ۷ اشاره نکرده است، اما این احتمال وجود دارد که به حسگر اندازه‌گیری قند خون مجهز شود، البته هنوز اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد سیستم نظارت بر قند خون فاش نشده است؛ انتظار می‌رود که ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ در تاریخ هفتم جولای همراه با گلکسی فولد ۶ و فلیپ ۶ عرضه شود.

ممکن است ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ به تراشه جدید Exynos W940 عرضه شود که ۵۰ درصد کارآمدتر از نسل قبلی خود است و تا ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی دارد.

کد خبر 748222

دیگر خبرها

  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • نقش آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری‌ها
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد