Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۷۱ تن خبر داد و گفت: در ۲۴ساعت گذشته یک بیمار کرونایی دیگر جان خود را از دست داد.   یزدانپناه افزود: هم اکنون ۱۹۳ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌ های استان بستری هستند که از این تعداد، ۹۲بیمار کرونایی قطعی بوده و ۲۳ بیمار در بخش‌ های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او بیان کرد: از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد، ۴۷هزار و ۳۵۲ تن بهبود یافته گزارش شده است.   یزدانپناه ادامه داد: امروز ۲۲۵ نمونه پی سی آر از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که ۲۵درصد موارد مثبت بودند و عمده موارد مثبت در شهرستان‌ های بویراحمد، کهگیلویه و لنده هستند.   یزدان پناه یادآور شد: همچنین از ۱۲۱ نمونه رپید تست ۱۰ درصد موارد مثبت و در شهرستان‌ های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و بهمئی بودند.   رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه همراهی مردم عامل مهم کاهش آمار و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا است گفت: از همه مردم شریف استان می‌خواهم که نکات و توصیه‌ های بهداشتی را با جدیت هر چه بیشتر رعایت کنند تا شاهد جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری و کنترل آن باشیم.   او گفت: هر چند با شیب ملایم و نزولی آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان رو به رو بودیم، اما پس از رفع محدودیت‌ ها بیشتر باید مراقب بود و صنوف باید با احتیاط بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند.   یزدانپناه گفت: چنانچه بی توجهی به دستورالعمل‌ ها و تردد بی مورد در بازار اتفاق افتد، آمار مجددا افزایش یافته و مجبور به اعمال محدودیت‌ های بیشتری خواهیم بود.   انتهای پيام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏