Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم قشلاقی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مسابقات قهرمانی بوکس آسیا اظهار کرد: مسابقات سطح بسیار بالایی دارد و از سوی دیگر قرعه بسیار سختی به من خورد و از این رو بدون هیچ گونه استراحت به انجام مسابقات پرداختم.

بوکسور تیم ملی ادامه داد: در مسابقات این دوره حریفانی از هند، قزاقستان و قرقیزستان را شکست دادم و اکنون به فینال رسیده ام؛ هرچند حریفان بسیار قدرتمند و سرشناس بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص امکان اخذ سهمیه المپیک گفت: سازمان جهانی المپیک باید سهمیه‌ها را اعلام کند اما فدراسیون بوکس ایران می‌تواند رایزنی‌ها را انجام بدهد.

قشلاقی ادامه داد: من توانستم قهرمان جهان را شکست دهم و از این رو فکر می‌کنم لایق کسب سهمیه المپیک باشم اما مشخص نیست تصمیم سازمان جهانی المپیک چه خواهد بود.

عضو تیم ملی بوکس ایران تصریح کرد: زحمات زیادی برای رسیدن به این نقطه کشیدم و سعی دارم قدرت جوانان ایرانی را به رخ جهان بکشم.

وی افزود: هدف من قهرمانی جهان و قهرمانی در المپیک است و سعی می‌کنم در این راه تمام تلاشم را انجام داده تا دل مردم را شاد کنم.

قشلاقی ضمن تشکر از مدیران فدراسیون و سرمربی خود گفت: در انتهای این دوره از مسابقات در صورت قهرمانی و یا نایب قهرمانی، مدال آسیایی خود را به مردم عزیز ایران تقدیم خواهم کرد.

کد خبر 5223352

منبع: مهر

کلیدواژه: بوکس فدراسیون بوکس تیم ملی بوکس ایران انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه چالش شفافیت واکسن کرونا اردبیل شیراز انتخابات شورای شهر و روستا عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به میزبانی شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

عرشیا جنگی زهی در وزن ۴۸ کیلوگرم، پارسا خوبانی در وزن ۶۰ کیلوگرم و امیرعلی فتاحیان در وزن ۸۰ کیلوگرم بوکسور‌های کیش در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌روند.

این مسابقات به یاد زنده یاد محمدامین روستایی نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس تا دهم اردیبهشت ادامه دارد.

محمد اسماعیلی به عنوان مربی و سرپرست تیم بوکس نوجوانان کیش را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس