Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونای استان قزوین گفت: با وجود اینکه رنگ کرونایی ۴ شهرستان ما هنوز نارنجی است، اما با تصمیم ستاد کرونای استان تردد خودروها بین شهرهای استان قزوین از امروز بلامانع است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، منوچهر حبیبی در هشتادمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین که عصر امروز در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: با وجود اینکه رنگ کرونایی 4 شهرستان ما هنوز نارنجی است، اما با تصمیم ستاد کرونای استان تردد خودروهای بومی با پلاک‌های 79 و 89 بین شهرهای استان قزوین از امروز بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اگر خودروهای غیربومی از این قانون و مصوبه سوءاستفاده کرده و وارد شهرهای نارنجی‌رنگ استان قزوین شوند، مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا 500 هزار تومان جریمه نقدی می‌شوند.

حبیبی با اشاره به آمار بالای ابتلای زنان خانه‌دار به ویروس کرونا در استان قزوین ادامه داد: به همین خاطر صداوسیمای مرکز قزوین به همراه رسانه‌های جمعی دیگر از جمله خبرگزاری‌ها باید به این موضوع ورود کرده و در مورد خطر بازارگردی خانم‌های خانه‌دار به خانواده‌ها هشدار دهند؛ چرا که ابتلای هر خانم خانه‌دار به ویروس کرونا ابتلای کل افراد یک خانواده را در پی دارد و باید جلوی موج اپیدمیک کرونایی در میان این قشر گرفته شود.

جلوی ورود کارگران از استان‌های دارای کرونای هندی گرفته شود

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین در ادامه به برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری در مقاطع نهم و دوازده متوسطه اشاره کرد و گفت: فرمانداران، دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشت آموزش و پرورش موظف هستند که بازرسان خود را به جلسات امتحانی فرستاده و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا در جلسات امتحانی اطمینان حاصل کنند.

حبیبی همچنین آغاز فصل دروی محصولات کشاورزی و همچنین برداشت محصولات باغی مانند گندم و انگور را یادآور شد و افزود: با توجه به اینکه استان قزوین قطب تولید محصولات کشاورزی و باغی است، در فصل برداشت کارگران فصلی زیادی از سایر استان‌ها به قزوین می‌آیند که در فصل تابستان به کار مشغول شوند، بنابراین دانشگاه علوم پزشکی جلوی ورود کارگران مبتلا به کرونا به استان قزوین را بگیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ورود کرونای سوش هندی در استان‌های همجوار ما گزارش شده، باید جلوی ورود کارگران از چنین استان‌هایی گرفته شده و در صورت ورود قوانین سخت‌گیرانه قرنطینه و آزمایش‌های پیشرفته از جمله تست پی‌سی‌آر رعایت شود تا گرفتار موج جدید کرونای هندی نشویم.

استاندار قزوین: برپاکنندگان ضیافت‌های انتخاباتی رد صلاحیت شوندجهش آمار فوتی‌های کرونایی در استان قزوین / البرز زرد شدآمار بستری‌های کرونایی در قزوین 25 درصد کاهش یافت

پلمب 20 واحد صنفی متخلف کرونایی در هفته اخیر

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین هم در این جلسه از بررسی جدی نحوه رعایت محدودیت فعالیت با 30 درصد ظرفیت در رستوران‌های قزوین خبر داد و گفت: در این بازدیدها 4 رستوران پرمراجعه و پرمشتری شهر قزوین مورد بازرسی قرار گرفتند که البته این محدودیت در آنها رعایت شده بود؛ اما تجمع افراد هنگام سفارش دادن غذا زیاد بود و در طبقات دوم آنها هم از تهویه مطبوع استفاده نمی‌شد.

سیدجواد حسینی اضافه کرد: در هفته اخیر 3 هزار و 577 بازدید و گشت نظارتی از سطح مراکز عمومی و صنوف مختلف داشتیم که 480 واحد صنفی یا عمومی اخطار و تذکر گرفته و 48 مورد از آنها را هم به دستگاه قضائی معرفی کردیم و در نهایت 20 واحد صنفی متخلف کرونایی را پلمب کردیم.

وی ادامه داد: همچنین هنگام بازرسی از اصناف و کسبه مختلف متوجه شدیم که میزان مراعات پروتکل‌های بهداشتی به ویژه فاصله‌گذاری اجتماعی در میان اصناف و مشاغل گروه یک کاهش یافته که باید برای مقابله با این وضعیت تدبیر عاجلی اندیشید.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین ویروس کرونا استانداری قزوین ویروس کرونا ورود کارگران کرونای استان استان قزوین استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور

«نادعلی» سخنگوی شورای شهر تهران:پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آنها رو ناامید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.

این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

کد خبر 847594 منبع: تسنیم برچسب‌ها خودرو - جهانی خبر مهم خودرو - ایرانی خودرو

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد