Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:06:34 GMT

تغییر رنگ کرونایی ۱۱ شهر گیلان/ ۶ شهر نارنجی هستند

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۱۳۸۵

تغییر رنگ کرونایی ۱۱ شهر گیلان/ ۶ شهر نارنجی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آبتین حیدرزاده ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین رنگ بندی کرونایی بر اساس اعلام وزارت بهداشت، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱ شهرستان گیلان در وضعیت زرد قرار دارند.

وی به روند نزولی تعداد مبتلایان و بسترهای کرونایی طی روزهای و هفته‌های اخیر در استان گیلان اشاره کرد و گفت: وضعیت گیلان همچنان شکننده بوده و شهروندان باید پروتکل‌ها را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اضافه کرد: شهرهای تالش، آستارا، رضوانشهر، ماسال، صومعه سرا، فومن، شفت، لاهیجان، سیاهکل، لنگرود و املش زرد و مابقی شهرهای گیلان هنوز نارنجی هستند.

حیدرزاده با اشاره به روند صعودی بیماری کرونا بعد از مسافرت‌های نوروزی در سراسر کشور و استان گیلان، گفت: عدم رعایت دستور العمل ها گیلان را به شرایط قرمز کرونایی رساند امروز نیز در صورت رعایت نکردن دستور العمل ها قطعاً شرایط به گذشته باز خواهد گشت.

وی با بیان اینکه با همت مردم و مشارکت اصناف آمارها روند نزولی را طی می‌کنند، تأکید کرد: باید از برگزاری و حضور در دورهمی ها به ویژه در روزهای پایانی هفته جدا خودداری کنیم.

حیدرزاده با اشاره به ادامه روند واکسیناسیون گروه‌ها و رده‌های سنی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت در استان گیلان، افزود: حتی کسانی که واکسن زده‌اند هم مراقب باشند چرا که ممکن است انواع پیشرفته‌تری از کرونا در کمین باشند.

کد خبر 5222969

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشكی گیلان آمار کرونا رنگ بندی کرونایی انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان اردبیل واکسن کرونا چالش شفافیت شیراز عکس استانها انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز سه‌شنبه در جلسه مصوبات سفر رئیس جمهور از محل وزارت نفت که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در مجموع سفرهای رئیس جمهور به استان خوزستان، یکی از محل‌های تأمین اعتبار پروژه ها، مسئولیت‌های اجتماعی نفت است که امروز با حضور مشاور وزیر و مدیر پروژه های نظارت بر طرح‌های عمرانی و تک تک دستگاه‌های اجرایی بر آخرین وضعیت پروژه‌ها در سطح استان مروری داشتیم.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: در این جلسه توصیه شده تا در راستای جذب حداکثری اعتبارات تلاش و شتاب خوبی در استان صورت گیرد. عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود و این گونه نباشد که در یکی دو شهر تمرکز داشته باشیم.

وی بیان کرد: امید است با کمکی که مجموعه وزارت نفت انجام می‌دهد شاهد خواهیم بود بخش عمده‌ای از پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان خوزستان تا پایان دولت سیزدهم تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

کد خبر 6093562

دیگر خبرها

  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند | سامانه جدید روزهای آینده معرفی می‌شود
  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • «نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد