Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بوژیدار رادوشویچ ، تنها خارجی پرسپولیس که با کسب اجازه از کادر فنی بعد از تعطیلی بازی‌های لیگ راهی کرواسی شد طبق برنامه قرار بود تا ۱۰ خرداد به تهران برگردد. با این‌ حال مدیران باشگاه پرسپولیس نگرانند این دروازه‌بان کروات به‌ خاطر مطالباتی که از این باشگاه دارد به تهران برنگردد چراکه دریافتی‌ او نسبت ‌به دیگر بازیکنان کمتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادوشوویچ بعد از ترک ایران با انتشار یک استوری مدیران باشگاه پرسپولیس را نگران کرده است. وی عکسی درحال خداحافظی منتشر کرد و زیرش نوشت:

“دو حرف که همیشه در زندگی به‌سختی زده می‌شوند؛ سلام برای اولین‌بار و خداحافظ برای آخرین‌بار”

هر چند مدیران پرسپولیس به گلر کروات اعلام کرده‌اند که مطالباتش را به‌ زودی و تا زمان بازگشت به تهران پرداخت می‌کنند، اما گویا بدقولی مدیران این باشگاه از گذشته تا به امروز باعث دلخوری دروازه‌بان کروات شده است.

حال  باید منتظر ماند و دید سفر رادوشوویچ به کرواسی با بازگشت به تمرینات پرسپولیس همراه می‌شود یا قرمزها ممکن است تا پایان لیگ و در حالی که حامد لک یک بار به دلیل ۴ کارته شدن، یک بازی تیمش را از دست داده و نشان داده که در دریافت کارت زردهای بی مورد استعداد ویژه ای دارد، فقط با یک گلر به کارشان ادامه دهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس بوژیدار رادوشویچ پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!

علیرضا بیرانوند از بند مصدومیت رها شده است.

طرفداری | ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس