Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@19:14:08 GMT

برای ۲.۳میلیون مرده در آمریکا چک یارانه صادر شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۶۳۵۹

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که در طول بحران کرونا به اشتباه برای ۲.۳ میلیون مردم در آمریکا چک یارانه صادر شده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد در موضوع توزیع یارانه ۱۲۰۰ هزار دلاری که چند ماه پیش و در طول بحران کرونا برای کمک به میلیون‌ها خانوار در آمریکا اجرایی شده، ۵.۵ میلیارد دلار انحراف در توزیع یارانه اتفاق افتاده که نیمی از این مربوط به پرداخت ۱۲۰۰ دلار پول به حدود ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ میلیون مرده در آمریکا بوده است.

این وزارتخانه گفته که البته خانواده ۶۰ هزار از درگذشتگان یارانه خود را به صورت داوطلبانه به اداره مالیات آمریکا پس دادند، اما دیگر خبری از پول پرداخت شده به مابقی ۲.۲۲ میلیون مرده دیگر نیست.

در این بین حدود ۲.۷۵ میلیارد دلار به مرده‌ها پرداخت شده و حدود ۲.۷ میلیارد دلار دیگر نیز به افرادی پرداخت شده که از نظر اداره مالیات آمریکا واجد شرایط دریافت مالیات نبودند.

از این میزان چک‌های پرداخت‌شده اشتباهی به ۴.۵ میلیون نفر در آمریکا فقط ۶۵ هزار و ۴۴۷ نفر پول دریافت شده را پس دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

منبع: ساعت24

کلیدواژه: پرداخت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

قیمت طلا در روز دوشنبه به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی آمریکا و افزایش خوشبینی نسبت به آسان شدن سیاست‌های پولی فدرال رزرو آمریکا افزایش یافته است.

به گزارش رویترز، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۵ درصد افزایش به ۲۳۱۲ دلار و ۱۹ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش ۰.۵۱ درصدی به ۲۳۲۰ دلار و ۳۰ سنت رسیده است.

قیمت طلا در اولین ساعات تجارت در روز دوشنبه ۰.۴ درصد کاهش یافت. سرمایه‌گذاران در حال بررسی اطلاعات اشتغال آمریکا هستند که حاکی از آرام شدن رشد اقتصاد این کشور است.

آستان گولسبی، رئیس فدرال رزرو شیکاگو در روز جمعه گفت سیاست‌های پولی بانک مرکزی در سال جاری میلادی آسان‌تر خواهد شد. نرخ بالای بهره به ضرر فلزات گرانبها از جمله طلاست، چون هزینه نگهداری آن به عنوان یک سرمایه غیرسودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

از طرف دیگر، آرام شدن تنش‌ها در خاورمیانه و امید به جلوگیری از یک جنگ تمام عیار تمایل به خرید طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن پایین آورده است.

قیمت طلا از ابتدای سال جاری میلادی علی رغم تورم بالا و بی‌ثباتی نسبت به زمان کاهش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا، ۱۲ درصد افزایش یافته است. قیمت طلا در ماه آوریل به یک رکورد جدید رسید که از دلایل اصلی آن می‌توان خرید بالای بانک‌های مرکزی، تقاضای بالا از سوی بازار‌های آسیا و درگیری‌های ژئوپلیتیکی در اوکراین و خاورمیانه دانست.

در میان سایر فلزات گرانبه، قیمت نقره با ۱.۷۶ درصد افزایش به ۲۷ دلار و ۱۶ سنت رسید. پلاتین هم با یک کاهش ۰.۷ درصدی ۹۵۵ دلار و ۸۰ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • قیمت نفت / برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود/ هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • تلف شدن صدها هزار ماهی در ویتنام
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • قرارداد ۲.۷میلیارد دلاری با پتروشیمی‌ها برای تولید بنزین
  • جسد مارادونا را از قبر بیرون می‌کشند + جزئیات | دست از سر مرده مارادونا هم بر نمی‌دارند!