Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@21:26:28 GMT

برد حیاتی سایپا مقابل فولاد و اعتراض نکو به داور

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۶۴۳۲

دیدار دو تیم سایپا و فولاد از ساعت ۱۹.۴۰ دقیقه در قالب یک دیدار معوقه از هفته بیست و یکم در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر یک سایپایی‌ها به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم در نیمه اول چند فرصت‌ گلزنی روی دروازه یکدیگر به دست آوردند اما در گلزنی ناکام بودند تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه دوم با فشار سایپایی‌ها آغاز شد و شوت حسین مالکی مهاجم این تیم با اختلاف کم از کنار دروازه محسن فروزان به بیرون رفت.

پس از حملات سایپا، فرشاد احمدزاده هافبک فولادی‌ها دروازه تیم میزبان را تهدید کرد اما موفق نبود.

در دقیقه ۷۲ ضربه سر امیرحسین حسین زاده مهاجم سایپا با واکنش خوب فروزان از دهانه دروازه دور شد.

در دقیقه ۷۶ سانتر ابولفضل جلالی و ضربه سر مجید علیاری وارد دروازه فولاد شد تا سایپایی‌ها با یک گل از حریف خود پیش بیفتند.

در دقیقه ۸۷ مهرداد حیدری یار تعویضی سایپا با فروزان تک به تک شد و توانست برای بار دوم تیمش را صاحب گل کند.

در ادامه حملات فولادی‌ها برای جبران گل خورده بیشتر شد و در اولین دقیقه از وقت‌های تلف شده فرشاد احمدزاده روی ضربه کرنر دروازه سایپا را باز کرد اما این تک گل کارساز نبود تا بازی با شکست شاگردان نکونام به پایان برسد.

سایپا با این پیروزی ۲۵ امتیازی شد و با وجود این‌که در سیزدهم باقی ماند اما اختلاف خود را با منطقه سقوط به ۴ امتیاز رساند. در مقابل فولادی‌ها فرصت نزدیک شدن به تیم‌های بالانشین را از دست دادند و با ۳۱ امتیاز و یک پله سقوط در رده هفتم قرار گرفتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 شورای نگهبان محسن رضایی مجید شهریاری نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جواد نکونام سایپا فولاد خوزستان انتخابات 1400 شورای نگهبان محسن رضایی مجید شهریاری نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏

به گزارش ‌‎“‎ورزش سه‎”‎، آرسنال امروز در ورزشگاه خانگی‌اش، ‏استادیوم امارات، در هفته سی و ششم لیگ برتر میزبان بورنموث ‏بود و موفق شد حریف را 3-0 شکست دهد تا دو هفته مانده به ‏پایان فصل خیالش را از بابت صدرنشینی راحت کند. ‏

آرسنال که تیم برتر میدان بود در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی توسط ‏ساکا به گل رسید و در نیمه دوم هم در دقیقه 70 موفق شد با گل ‏تروسار از حریف 2-0 پیش بیفتد. ‏

اما سه دقیقه بعد از گل دوم آرسنال، بورنموث موفق شد توپ را وارد ‏دروازه توپچی‌ها کند و داور بازی، دیوید کوت، در تصمیمی جنجالی ‏این گل را مردود اعلام کرد و وی‌ای‌آر هم تصمیم او را پذیرفت. ‏

بعد از بازی بورنموثی‌ها و هواداران رقبای مستقیم آرسنال به شدت ‏علیه داور و وی‌ای‌آر موضع گرفته و می‌گویند این گل به شکلی ‏نادرست مردود شده است.‏

در دقیقه 73 بعد از یک ارسال به روی دروازه، داوید رایا خروج بدی ‏داشت. توپ دفع شده به کریستی رسید و شوت سرضرب و محکم او ‏به تیر افقی برخورد کرده و برگشت. سمنیو با یک والی این توپ ‏برگشتی را وارد دروازه کرد ولی داور در سوت خود دمید و نشان داد که ‏گل مردود است.

داور می‌گفت پیش از اینکه توپ اول به کریستی برسد سولانکه روی ‏داوید رایا مرتکب خطا شده است. بررسی تصاویر آهسته از زوایای ‏مختلف نشان می‌دهد برخورد خاصی بین سولانه و دروازه‌بان آرسنال ‏اتفاق نیفتاده و تنها در یک زاویه به نظر می‌رسد که بدن این دو ‏لحظه‌ای با هم تماس داشته است. ‏

دیگر خبرها

  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه