Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@01:44:44 GMT

مربی سایپا: جایگاه واقعی ما این نیست

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۶۴۷۶

مربی سایپا: جایگاه واقعی ما این نیست

به گزارش ایرنا،  تیم فوتبال سایپا امروز (شنبه) در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشورمان در ورزشگاه پاس قوامین میزبان فولاد خوزستان بود و موفق شد با نتیجه دو بر یک حریف خود را از پیش رو بردارد. 

اصغر مازیار مربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: به سهم خودم این پیروزی خوب که حق ما بود را به خانواده بزرگ و بازیکنان سایپا و علاقمندان به فوتبال پاک تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم خوب بازی کردند و جای تقدیر و تشکر دارد. امیدوارم از این بازی ها در لیگ ببینیم چرا که این بازی خوب باعث رشد تیم ملی هم خواهد شد.   

وی ادامه داد: سه بازی اخیر حقمان برد بود. در بازی با ماشین سازی حقمان باخت نبود. در دیدار با پیکان نیز اتفاق خلاف قانون اتفاق افتاده بود و با پیروزی به حقمان رسیدیم. امروز یک بازی خوب و با برنامه داشتیم. ما تیم فولاد را به خوبی آنالیز کردیم وجا دارد همینجا به کادر فنی آن ها و بازیکنان آن خسته نباشید بگویم.

مربی سایپا تصریح کرد: ما در این مدت اصلا به حواشی توجه نداشتیم و تمرینات را به خوبی در زمین اجرا کردیم. برای بازی برنامه داشتیم و از فشار سنگین فولاد رهایی پیدا کنیم. ما بازی را به خوبی به دست گرفتیم و با شناخت از نقاط ضعف حریف گل های خود را به ثمر رساندیم. یک برد فوتبالی کسب کردیم. بدون هیچ ناداوری یا خلف قانون به پیروزی رسیدیم. تیم جوان و با انگیزه ای داریم و مسوولان نیز به خوبی حمایت می کنند و جایگاه واقعی ما این نیست.  

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سایپا لیگ برتر فوتبال فولاد خوزستان سایپا فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!

تیم ملی فوتبال دختران ایران به سومین پیروزی خود در تورنمنت کافا دست یافت.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال، سومین دیدار خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) را مقابل تاجیکستان برگزار کرد و در ادامه روند پیروزی‌های پر گل خود، توانست این تیم را نیز با نتیجه ۵-۰ از پیش رو بردارد.

تیم ملی دختران ایران پیش از این ازبکستان را با حساب ۴-۲ و ترکمنستان را با حساب ۷-۰ شکست داده بود تا با احتساب دیدار امروز، به آمار سه برد در رقابت‌های کافا دست یابد.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با شرکت تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان در حال برگزاری است.

علاوه بر تیم زیر ۱۸ سال دختران ایران، تیم داوری کشورمان نیز متشکل از مهناز ذکایی و آتنا لشنی در این رقابت‌ها حضور دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم