Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از اصلاح‌طلبان کشور ستاد و پویشی برای حمایت از آیت‌الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو راه اندازی کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمعی از اصلاح‌طلبان کشور ستاد و پویشی برای حمایت از آیت‌الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو راه اندازی کردند.

خضر خلیلی سخنگوی این کمپین درباره راه اندازی پویشی برای حمایت از آیت‌الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: علیرغم انتقادات این فعالان اصلاح طلب به فرآیند بررسی صلاحیت‌ها، نظر به اینکه کناره‌جویی از انتخابات را همراستا با منافع ملی نمی‌دانند، با حفظ چارچوب‌های نگرش اصلاح‌طلبانه تصمیم به مشارکت در انتخابات گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این مجموعه از فعالان اصلاح‌طلب براساس دیدگاه‌های مدرن، ملی و اطمینان‌بخشی که در بیانیه انتخاباتی آیت الله رئیسی هم به وضوح ذکر شده، تصمیم دارند در پویشی رو به گسترش و با هدف ایجاد همگرایی و تمرکز بر برنامه گذر کشور از مشکلات و بحران‌های موجود به شکل‌دهی جریانی سیاسی برای تشویق مردم به شرکت گسترده در انتخابات و حمایت از آیت‌الله رییسی اقدام نمایند.

خضر خلیلی سخنگوی این پویش ادامه داد: جناب آیت‌الله رئیسی مشخصا اعلام کردند که نامزدی مستقل هستند و برنامه‌هایی مدرن و اصلاح‌طلبانه در زمینه مبارزه با فساد، شفافیت، تنش‌زدایی و رفع فوری تحریم‌ها و تضمین آزادی‌های رسانه و بیان و رفع تبعیض‌های ناروا ارائه کرده‌اند که تحقق آن‌ها باعث بهبود چشمگیر وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور شده و کاهش فشار و سختی بر مردم عزیز کشورمان به همراه خواهد داشت.

وی با تاکید بر این نکته که سابقه عموم افراد موسس این پویش نشان می‌دهد که چنین حرکتی نه با هدف سهم‌خواهی یا امتیازگیری از دولت آتی بلکه صرفا بر مبنای تحلیل آن‌ها از وضعیت بحرانی کشور و توانایی آقای رییسی برای کمک به حل این بحران‌ها براساس برنامه ارائه شده صورت گرفته است، افزود: از همه اصلاح‌طلبان دلسوز ایران به‌ویژه بزرگان و پیشکسوتان دفاع از حقوق ملت که بعضا در مسیر تحقق ایرانی آزاد و شکوفا متحمل هزینه‌های سنگینی نیز شده‌اند تقاضا داریم ضمن حفظ مرزبندی‌های اصلاح‌طلبانه خود، با گذشت و فداکاری و با هدف متعالی نجات و توسعه ایران و کاهش آلام مردم عزیزمان، برای آغاز یک گفتگوی سازنده با آقای رئیسی، کاندیدای پیشتاز و معتمد نظام پیش‌قدم شوند و در این مسیر راهنمای ما شوند و البته پس از انتخابات هم در صورت پیروزی ایشان مطالبه‌گری از وی برای تحقق برنامه‌ها را دنبال کنند.

به گفته خلیلی به زودی بیانیه تحلیلی موسسین این کمپین صادر و منتشر خواهد شد.

خلیلی از فعالان صنعتی کشور است که سابقه عضویت در انجمن‌های اسلامی دانشجویان و دفتر تحکیم وحدت و همچنین جبهه مشارکت ایران اسلامی را در کارنامه سیاسی خود دارد.
 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتخابات 1400 رییسی اصلاح طلبان حمایت از آیت الله رییسی ریاست جمهوری اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۶۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!

در گزارشی مناقشه بر سر حجاب را در سال‌های مختلف مرور کرده ایم.

به گزارش اعتماد، شاید عجیب به نظر برسد که موضوع حجاب زنان در ستاد هاشمی در انتخابات سال ۱۳۸۴ یکی از اصلی‌ترین دلایل برای این باشد که جامعه روحانیت مبارز که اکبر هاشمی‌رفسنجانی شناسنامه آن بود، در رقابت بین محمود احمدی‌نژاد، هاشمی‌رفسنجانی، سکوت کند و از یکی از اصلی‌ترین چهره‌های خود یعنی هاشمی حمایت نکرد. با سکوت این تشکل راست روحانی، هاشمی برای همیشه از خانه پدری خود در جریان اصولگرایی سنتی هجرت کرد و دیگر تا پایان عمر خود هرگز به آن باز نگشت.

غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگویی در سال ۱۳۵۹ روایت می‌کند که در دور اول انتخابات سال ۱۳۸۴ جامعه روحانیت مبارز از هاشمی‌رفسنجانی حمایت کرد، اما در دور دوم مسائلی در ستاد‌های ایشان دیده و شنیده شد که جامعه را دل‌زده کرد: «در انتخابات دوره دوم ستاد‌های ایشان رفتار‌هایی نشان دادند که هیچ در شأن ایشان نبود و البته خلاف انتظار ما نیز بود...

یکی از اعضای جامعه روحانیت مبارز که در دور اول بسیار داغ از ایشان حمایت کرده بود، برای دور دوم اعلام کرد که دیگر حمایت نمی‌کند، علت را جویا شدم، گفتند یکی از شب‌های تبلیغات به تماشای تبلیغات رفته و از نزدیک مسائلی را در ستاد انتخاباتی فرشته دیده است... آقای مهدوی هم در دوره دوم از نوع رفتار آقای هاشمی و طرفداران ایشان رنجیده‌خاطر بود و همین موجب شد که به اکثریت نسبی در حمایت از ایشان نرسیم.»

دیگر خبرها

  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • رئیس جمهور: برای صدور خدمات فنی مهندسی آمادگی داریم
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!