Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدمحمود نبویان رئیس ستاد آیت الله رئیسی در مازندران عصر امروز در مراسم افتتاح ستاد مرکزی آیت‌الله ابراهیم رئیسی در مازندران در خیابان ۱۵ خرداد این شهرستان، اظهار کرد: وضعیت مردم عزیزمان اصلا قابل تحمل و در شان‌شان نیست، در آن نوار ۱۹۱ دقیقه‌ای که به حاج قاسم حمله شد یک جمله گفته شد که "ما سال ۱۳۹۲ کشور را از ته چاه به بیرون آوردیم".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این دوستان دولتی ما باید بدانند پراید سال ۱۳۹۲ چقدر بود الان چقدر است! اگر دلار ۳ هزار تومان بود الان چقدر است!  الان آیا کسی می‌تواند برای دختر خود جهیزیه بخرد! ازدواج و اشتغال برای جوانان‌ ما آرزو شده و مسکن قابل تهیه نیست.

*کشور را از چاله درآورند تبدیل به جهنم کردند

نبویان اضافه کرد: باید در جواب‌شان گفت؛ اگر آن زمان مملکت ته چاه بود الان جهنم درست کردید آن زمان داشتن مسکن آرزو بود الان اجاره مسکن آرزو است! همه امور لحظه‌ای تغییر می‌کند ما نمایندگان فقط خجالت می‌کشیم‌.

 

رئیس ستاد آیت الله رئیسی در مازندران خاطرنشان کرد: در اصل انتخابات به‌دنبال کسی خواهیم بود که مردم از این جهنم نجات پیدا کنند طبیعتا نجات از جهنم به‌وسیله بانیان جهنم امکان ندارد، افرادی که باید محاکمه می‌شدند رفتند برای ریاست جمهوری ثبت‌نام کردند.

این مسؤول گفت: افرادی که فرزندان‌شان در خارج از کشور هستند به ما می‌گویند کلاس پایین! آقایان در انگلستان و آمریکا و غیره زندگی می‌کنند بروند همانجا نباید بیاییند رئیس جمهور ما بشوند.

وی تاکید کرد: مراد از دولت انقلابی یعنی دولتی که مثل مردم در میان مردم است، شخصی همچون مردم، نه هزار میلیارد، نه اهل اختلاس، نه اینکه به راحتی دروغ بگوید، گفتند در حال ۱۴۰۰ هیچ جنسی گران نخواهد شد، الان هم که کرونا است دولت در مجلس نیامده بین مردم که هیچ! 

نبویان یادآور شد: در مقابل قوانینی که در مجلس مصوب می‌کنیم ریاست جمهوری می‌گوید اجرا نشد که نشد ۱۰۰ قانون را اجرا نکردیم این هم بر رویش! دوباره به مذاکرات رفتند یک‌ماه تمدید کردند هیچ مجوز قانونی‌ ندارند، ملت ما از این ظلم‌ها و بی‌قانونی‌ها خسته هستند.

رئیس ستاد آیت الله رئیسی در مازندران با بیان اینکه وحدت جدی میان نیروهای مردمی و انقلابی ما وجود دارد، بیان کرد:  نمایندگان مجلس همه در کنار ما هستند، همدیگر را نقد نکنیم به سراغ دشمنان مردم برویم کسانی که این وضع را به‌وجود آوردند.

این مسؤول گفت: برخی دوقطبی هستند به آنها نپردازیم و دنبال مسائل حاشیه‌ای نباشیم آنچه که مهم است این است که کارنامه اقتصادی این ملت را باید بر دست گرفت ولی عده‌ای هشت سال به بهانه رابطه با آمریکا از این مردم غفلت کرده و ظلم ایجاد کردند.

وی خاطرنشان کرد: با دعاهای مردم و توسل از خدا می‌خواهیم قلوب مردم را به سمت انتخابات حداکثری و انتخاب اصلح هدایت کند، همه مردم ایران خوب هستند اگر به بنده فحش هم می‌دهند مشکلات اجرایی را دیدند ما قدردان این مردم هستیم، به فرموده قرآن سرنوشت خودمان دستان خودمان است باید به سمت اصلاح جامعه تغییر بدهیم.

 

*به مطالبات به‌حق و به‌جای مانده مازندران پاسخ داده می‌شود

در ادامه منصور علی زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و قائم مقام ستاد آیت‌الله رئیسی در مازندران گفت: در  امروز برای شروع دوباره حرکت انقلابی و رسیدن به اهداف بزرگ انقلاب دور هم جمع شده‌ایم تا برای این رخداد بزرگ انقلابی آماده شویم.

وی اظهار کرد: برای انجام فعالیت‌های انتخاباتی و رسیدن به پیروزی توسط نیروهای انقلاب همه ما باید به‌صورت شبانه‌روزی با انجام کار جهادی به اهداف عالیه انقلاب برسیم، با تشکیل کمیته‌ در ستاد شهرستان‌ها و مرکز استان و تعیین وظیفه همه تشکل‌ها و کمیته‌ها کارها ادامه پیدا می‌کند.

زارعی اعلام کرد: از امروز به‌صورت رسمی کار تبلیغات انتخاباتی ستاد مرکزی آغاز و با تشکیل ستادهای شهرستانی آغاز می‌کنیم تا دو هدف موفقیت و پیروزی در انتخابات و پیگیری مطالبات به‌حق به‌جای مانده را که بهتر است توسط نیروهای انقلاب باشد، تحقق بخشیم.

قائم مقام ستاد رئیسی در مازندران ادامه داد: استان مازندران دارای ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای توسعه و پیشرفت پایدار است، در تمام انتخابات اکثریت آرا را از استان شاهد بودیم ولی توجه به موارد پیشران استان کمتر به‌چشم می‌خورد، نباید در مازندران مشکل اشتغال، کشاورزی، صنعت و غیره داشته باشیم.

این مسؤول بیان کرد: به مردم استان مازندران قول می‌دهیم که از فردای روز پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات با ویژگی‌های این مرد بزرگ به مطالبات به‌جای مانده برسیم لازمه‌اش حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است.

وی با تاکید بر لزوم بی‌توجهی برخی از اراجیف‌هایی که توسط رادیوهای بیگانه و فضاهای مجاری منتشر می‌شود، گفت: طی سال‌های اخیر دیدید چه اتفاقاتی پیش آمد، به واقعیت‌ها توجه کنید اینکه باید در کجا بودیم و الان کجا هستیم را ببینید، امیدواریم با تمام تلاش بتوانیم نیرویی را در قوه مجریه انتخاب کنیم که به مطالبات مردم پاسخ دهد همان‌طور که در طی سال‌های اخیر دیدید که تحولاتی در قوه قضاییه ایجاد شد،

*درخواستم ریشه‌کن شدن ۵ چالش مهم در نظام است

در ادامه حجت‌الاسلام پوراکبر به نمایندگی از جبهه انقلاب، بیان کرد: مقام رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب پنج چالش را بیان کردند و در مسیر ریشه‌کن کردن این پنج چالش نظام باقیمانده از چله اول انقلاب از آیت‌الله رئیسی می‌خواهیم تحول اساسی در چله دوم انقلاب به‌وجود بیاورد.

وی افزود: اول اینکه در مقابله با فساد قدم‌های بلندی برداشتیم اما با حد مطلوب فاصله ژرفی داریم تنها اخطار قرآن که به تمدن اول عالم دوری از فساد است، امروز بدون تعارف گسترش فساد همه را ناامید کرد، همه برای گرفتن پست و مقام خیر برداشتند، باید از همین الان برای پست‌ها حساسیت نشان دهیم تا افراد با پرونده‌های سالم و پاک بدون باندبازی و حاکمیت فامیل و جریانات خاص تبعیض‌آمیز روی صندلی مدیریت بنشینند.

پوراکبر خاطرنشان کرد: در جبهه انقلاب مسئله مسؤولیت‌ها فقط و فقط براساس شایسته‌سلاری بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌کاری است، مبارزه با فساد در همه زوایای جامعه با تمام وجود باید مدنظر باشد ما هم به‌عنوان سرباز برای جنگ با فساد پای کار هستیم. 

این نماینده جبهه انقلاب تاکید کرد: در شهرداری‌هایی که صندلی‌ها خانوادگی اشغال شود جایی برای جوانان بیکار و بیچاره مملکت باقی نمی‌ماند، برای جنگ فساد با هم باید یک انقلاب به پا کنیم.

این مسؤول اضافه کرد: چالش دوم این است که با قله اول تمدن عالم هنوز خیلی فاصله داریم در حالی که جمهوری اسلامی باید به قله اول عالم برسد، سومین چالش این است که ضربه سهمگینی از دشمن خوردیم و آن تغییرات سبک زندگی است دشمن زندگی ما را دگرگون کرد، بچه‌های سرگردان طلاق جامعه، کاهش جمعیت را ببینید!

وی ادامه داد: چهارمین چالش به مشکلات ادارات برمی‌گردد می‌بینید که برای مراجعه به ادارات بدون دیدن یک آشنا یا تلفن راهی نیست، چالش پنجم به مسئله مستضعفین برمی‌گردد که البته قدم‌های بزرگی برداشته شد اما هنوز کار اصلی انجام نشد، جبهه اتحاد انقلاب اسلامی مازندران برای رفع این پنج چالش با مدیریت آقای نبویان تحت فرمان آیت الله رئیسی که ۴۲ سال پاک و سالم بدون کوچکترین شبه‌ای زندگی کرد آماده‌ایم.

پوراکبر در ادامه بیان کرد: رقیب آیت‌الله رئیسی در زندگی فساد، ناکارآمدی و اشرافی‌گری است، کاخ‌نشینان چه کردند که همه گرفتار شدیم از آقای رئیسی تقاضا داریم فرماندهی این نهضت‌خواهی که مقام رهبری فرمودند " اینکه در عدالت از خدا و خلق خدا باید عذرخواهی کنیم" جنبش عدالت‌خواهی امروز چشم به‌راه است باید در راس امور دولت قرار بگیرد.

*در انتخابات رقابت استانی به‌وجود بیاوریم

سپس حجت‌الاسلام نصیرالدین یعقوبی رئیس شورای نیروهای ائتلاف انقلاب اسلامی در مازندران و به نمایندگی از شورای ائتلاف استان مازندران، اظهار کرد: خدا را شاکریم که یک نعمت بزرگ را نصیب‌مان می‌کند، خداوند در جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۲ سال پیروزی انقلاب اسلامی نعمات فراونی را به ما ارزانی داشت، امیدواریم قدر بدانیم.

وی افزود: همه کسانی که به‌عنوان خدمت‌گزار جمهوری اسلامی با آرای مردم بر سر کار آمدند و بر کرسی قدرت نشستند متاسفانه به تعهدات خود عمل نکردند، ولی امروز امیدمان این است که شاهد حضور اکثریت مومنانه هدفمند مردم ایران اسلامی به‌خصوص مازندران باشیم.

یعقوبی تاکید کرد: در این انتخابات باید رقابت استانی به‌وجود بیاوریم، احتمال دارد در مازندران حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ نفر واجدان شرایط رای را پای صندوق‌های رای ببینیم  پس به گفته آیت‌الله رئیسی که هر خانه یک ستاد انتخاباتی باشد در واقع باید همین شود، در فضای مجازی باید گروه و کانال متعددی تشکیل بدهیم، دشمنان ما همیشه ناامید بودند امیدواریم با آرای اکثریت مردم ایران و استان تودهنی محکمی به رژیم استعمار جهانی به‌ویژه اسرائیل غاصب بزنیم.

 انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران آیت الله رئیسی وحدت انقلاب ستاد آیت الله رئیسی در مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی باقری، معاون سیاسی وزارت امور خارجه در نشست رونمایی از فصلنامه تاریخی- سیاسی "ماجرا" که به نحوه گذر موفق جمهوری اسلامی ایران از تهدیدهای امنیتی و نظامی سال‌های ۱۳۶۹ (تجاوز صدام به کویت) و ۱۳۷۷ (حاکم شدن طالبان در افغانستان و به شهادت رساندن دیپلمات‌های ایرانی در مزارشریف) و ۱۳۸۰ (رخداد یازده سپتامبر و حمله آمریکا به افغانستان) و ۱۳۸۱ (تجاوز آمریکا به عراق و سرنگونی صدام) پرداخته است، اظهار داشت: رمز عبور موفق و پیروزمند جمهوری اسلامی از چهار گذرگاه تهدید و خطر جدی، حکمت رهبر انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به مدیریت و راهبری هوشمندانه رهبر انقلاب اسلامی در گذر موفق از چهار رویدادی که طی دهه نخست ولایت ایشان می‌توانست ایران را به جنگ‌های با نتیجه نامعلوم بکشاند و در تشریح ماهیت حکمت رهبری در این خصوص گفت: تعامل فعال و هوشمندانه ایران با دو گزاره راهبردی و به ظاهر متناقض "پرهیز از جنگ" و "نهراسیدن از جنگ"، رمز عبور موفق جمهوری اسلامی ایران از این تهدیدها بود و در عمل توانست با ایجاد بازدارندگی فعال، "پیروزی بدون جنگ" را محقق کند.

علی باقری با اشاره به لزوم الگوسازی از تدابیر رهبری و سیاست‌های نظام در طول دهه‌های گذشته با هدف بهره‌گیری از تجربه‌های موفق و عبرت از تجربه‌های ناموفق به لزوم تاریخ‌نگاری عالمانه، بی‌طرفانه و جامع رویدادها و تحولات اشاره کرد و گفت: تاریخ‌نگاری درست و صادقانه انقلاب اسلامی کاری جهادی و مصداق بارز جهاد تبیین است.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه با اشاره به نقش و جایگاه حکمت در سامانه حکمرانی ولایت امر، گفت: حکمت فراتر از علم و دانش و تجربه و اطلاعات است و زمانی که نور تقوا بر علم و دانش تابیده شود، حکمت هویدا می‌شود و این ویژگی مختص نظام دینی است، چرا که منبع این نور آراستگی به زیور تقوای فردی و سیاسی است.

علی باقری با اشاره به فرآیند تربیت نیروی انسانی در مسیر حکمرانی دینی طی چهار و نیم دهه گذشته، گفت: شخصیتی برجسته و بی‌نظیر مانند سردار سلیمانی، محصول مکتب امامین انقلاب اسلامی و ثمره تربیت در سایه حکمت خمینی و خامنه‌ای است.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به اختلاف میان جریان‌های سیاسی داخلی در سال ۱۳۶۹ در موضوع ورود یا عدم ورود به جنگ علیه آمریکا در قضیه تجاوز صدام به کویت، گفت: سیر تکاملی انقلاب اسلامی و حکمت رهبری انقلاب توانست افکار عمومی را چنان ارتقا دهد که در سال ۱۴۰۳ درباره پاسخ قاطع به تجاوزگری رژیم صهیونیستی، مواجه با یک اجماع ملی قاطع بودیم و ابتکار تادیب رژیم صهیونیستی، نه‌تنها موجب تشویش افکار عمومی نشد، بلکه در عمل موجب تحکیم وحدت ملی و ارتقای همدلی ملی گردید.

علی باقری با اشاره به اینکه گذر موفق ایران از نشیب و فرازهای نظامی و امنیتی چند دهه گذشته مرهون حکمت آیت‌الله خامنه‌ای بوده است، تصریح کرد: دستاورد مهم و راهبردی صیانت از امنیت ملی، تامین منافع ملی، حراست از تمامیت ارضی و حفاظت از حاکمیت ملی، مرهون سازوکارهای سخت و نرمی است که در طول سال‌های گذشته بر اساس تدابیر رهبری انقلاب در کشور نهادینه شده و این مهم نیز جلوه‌ای از حکمت رهبری انقلاب است. وی در ادامه افزود: اینکه در اوایل دهه ۱۳۷۰ ایران مبادرت به طراحی و ساخت موشک‌هایی می‌کند که سامانه‌های پدافندی پرهزینه و پیشرفته آمریکا و صهیونیست‌ها و همپیمانان آنها در دهه ۱۴۰۰ از رهگیری و مقابله با آن ناتوانند، حاکی از درایت رهبری، هوشمندی نظامیان، تخصص دانشگاهیان، توانمندی فناوران، مهارت صنعتگران و دوراندیشی دیپلمات‌های ایرانی است.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به پیروزی بزرگ ناشی از عملیات وعده صادق که بازدارندگی فعال را به نفع جمهوری اسلامی ایران رقم زد، گفت: همانگونه که "طوفان الاقصی" سامانه‌های نظامی، اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی را در معرض خسارات غیرقابل ترمیم قرار داد، "وعده صادق" نیز سامانه تدبیر آمریکا در منطقه را با چالش‌های جدی مواجه نمود و تجدیدنظر در راهبردهای امنیت ملی را بر آمریکا تحمیل کرد.

علی باقری با اشاره به اینکه حفظ بازدارندگی فعال در گرو هم افزایی بیشتر و موثرتر همه ارکان نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و سیاسی و دیپلماسی عمومی کشور است، تصریح کرد: حکمت رهبری اجازه نمی‌دهد حتی در پرتو پیروزی بزرگ وعده صادق، دستگاه‌های مسئول حتی لحظه‌ای از ارتقای بازدارندگی فعال در عرصه‌های مختلف غفلت کنند و به همین جهت، دستورکار دستگاه سیاست خارجی نسبت به قبل از عملیات وعده صادق گسترده‌تر، هوشمندانه‌تر، مبتکرتر، دوراندیشیانه تر و عملیاتی تر شده است.

کد خبر 6091506 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح خواهد بود
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • فیلم محاصره وزیر جوان دولت رئیسی در میان مردم معترض
  • علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن