Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@21:42:15 GMT

رونمایی از سردیس دو پیشکسوت سپاهان

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۶۵۴۲

همزمان با روز بزرگداشت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، در مراسمی از سردیس دو تن از چهره‌های شاخص سپاهان و شاهین؛ محمود حریری و محمود یاوری رونمایی شد.

خبرگزاری میزان - همزمان با روز بزرگداشت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، مراسمی با هدف بزرگداشت دو تن از پیشکسوتان باشگاه سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد.

محمدرضا ساکت، مدیر عامل باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار میزان اظهار کرد: امروز در تقویم به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نام گرفته است و به همین مناسبت تصمیم به تجلیل و بزرگداشت دو تن از چهره‌های شاخص سپاهان و شاهین؛ محمود حریری و محمود یاوری گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا سردیس هر دو پیشکسوت که شاگردان زیادی را در جامعه فوتبال پرورش دادند، در ورزشگاه نقش جهان نصب و برای همیشه به یادگار قرار داده شد.

ساکت با تاکید بر حفظ نقش فرهنگی این باشگاه همگام با ورزش اذعان کرد: باشگاه سپاهان همواره در جهت تکریم یاد و نام بزرگان فوتبال، مخصوصا پیشکسوتان سپاهان پیشرو بوده و جوانان امروز و فردا باید بدانند که فوتبال ما مدیون تلاش افرادی‌ست که در گذشته حضور داشته‌اند.

در این برنامه که با حضور کادر فنی باشگاه سپاهان و مقاماتی همچون نماینده مردم اصفهان در مجلس و مدیران سایر ارگان‌ها در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد، فرزندان محمود حریری و محمود یاوری و همچنین آرمناک پطروسیان، دروازه‌بان اسبق سپاهان به یاد این دو پیشکسوت به سخنرانی پرداختند.

بیشتر بخوانید: رجب‌زاده: بازتاب جنجال‌های فوتبال ایران در رسانه‌های عربی به ضرر ماست/ این تیم شباهتی به ذوب‌آهن واقعی ندارد

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم سپاهان ورزش پهلوانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم سپاهان ورزش پهلوانی باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند

ورزش زورخانه ای آیینی‌ترین ورزش ایرانی است و روز هفده شوال به نام این ورزش نامگذاری شده و اینجا در مدرسه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی ۱۱۰ نفر از کودکان مشق پهلوانی می‌کنند.

کد خبر 746365

دیگر خبرها

  • شهری با ۱۷ گود مقدس/ پرحاشیه‌تر از فوتبال!
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • آیین بزرگداشت ورزش پهلوانی در بندرعباس
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد
  • رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند