Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دقیقه ۴۲ بازی با پاس عمقی میسون مانت و جا ماندان مدافعان مرکزی سیتی، کای هاورتز توانست با جا گذاشتن ادرسون، تک گل بازی را به ثمر برساند.به این ترتیب چلسی با سرمربی آلمانی و گلزنی بازیکن ۲۱ ساله‌ای از همین کشور، فینال تمام انگلیسی را به سود خود خاتمه داد. توخل در امتداد فصل از پاری سن ژرمن اخراج شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسال در فینال لیگ قهرمانان، بایرن مونیخ با برتری ۱-۰ مقابل پاری سن ژرمن جام قهرمانی را نصیب خود کرد. مسابقه‌ای که به میزبانی لیسبون و بدون حضور تماشاگر به انجام رسید.

رئال مادرید با ۱۳ قهرمانی پرافتخارترین تیم اروپاست. آث میلان ۷ بار روی سکوی برتر ایستاده، سرخپوشان بایرن مونیخ و لیورپول نیز ۶ بار موفق به کسب این عنوان شده‌اند.چلسی در گروه E لیگ قهرمانان بدون باخت و بالاتر از سویا، کراسنودار و رن صدرنشین شد. این تیم در یک‌هشتم نهایی و در هر دو بازی رفت و برگشت از سد آتلتیکو مادرید گذشت.شاگردان توماس توخل در بازی رفت یک‌چهارم مقابل پورتو ۲-۰ پیروز شدند. مهدی طارمی به خاطر اخراج در برابر یوونتوس، در این دیدار حضور نداشت اما در بازی برگشت، با گل زیبای قیچی که به ثمر رساند، اولین و آخرین باخت آبی پوشان لندن را در این فصل از لیگ قهرمانان به ثبت رساند.چلسی در بازی رفت نیمه نهایی با رئال مادرید به تساوی ۱-۱ رسید اما بازی برگشت را با دو گل برد تا فینالیست شود.این تیم با ترکیب ادواردو مندی، آنتونیو رودیگر، تیاگو سیلوا، ریس جیمز، جورجینیو، انگولو کانته، بن چیلول، سزار آسپیلیکوئتا، تیمو ورنر، میسون مانت و کای هاورتز فینال لیگ قهرمانان را آغاز کرد.آندریاس کریستنسن، کریستین پولیسیچ و ماتئو کواچیچ هم در جریان بازی به زمین آمدند.

منچسترسیتی فاتح مطلق این فصل از لیگ برتر انگلیس در لیگ قهرمانان نیز تا فینال، جلوه‌ای قدرتمندانه داشت و هیچ شکستی را متحمل نشد اما در نهایت نتوانست اولین جام قهرمانی‌اش را در اروپا تصاحب کند.همشهری‌ها در گروه پورتو، المپیاکوس و مارسی صدرنشین شدند. در یک‌هشتم بر مونشن گلادباخ، یک‌چهارم بر دورتموند و در نیمه نهایی نیز مقابل پاری سن ژرمن به پیروزی رسیدند.شاگردان پپ گواردیولا همه بازی‌های دور حذفی را در هر دو مرحله رفت و برگشت با پیروزی پشت سر گذاشته بودند.پیشتر در فینال لیگ اروپا هم ویارئال اسپانیا با سرمربیگری اونای امری موفق شد منچستریونایتد را در ضربات پنالتی شکست دهد و به قهرمانی برسد.به این ترتیب هر دو تیم آبی و قرمز شهر منچستر، در فینال‌های اروپایی ۲۰۲۱ ناکام ماندند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت پاریس و دورتموند در دست داور ایتالیایی

به گزارش "ورزش سه"، داور معروف ایتالیایی، دانیله اورساتو، که یکی از بهترین‌های قاره محسوب می‌شود، از سال 2017 تاکنون اغلب برای پاریسی‌ها در لیگ قهرمانان خوش یمن نبوده اما او سه‌شنبه شب در پارک دو پرنس بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بروسیا دورتموند را قضاوت خواهد کرد.

اورساتو با سابقه 54 داوری در لیگ قهرمانان اروپا از نظر یوفا داوری ایده‌آل برای این بازی بزرگ است. دانیله اورساتو در این فصل در 6 بازی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته که در آن‌ها یک کارت قرمز در بازی کپنهاگن-گالاتاسرای (1-0)، در مرحله گروهی داده و یک پنالتی در دیدار مرحله گروهی پی اس وی آیندهوون و سویا اعلام کرده است.

پی اس جی که در بازی رفت 1-0 شکست خورده، باید در بازی برگشت حداقل با یک گل پیروز شود تا کار را برابر کند و سپس به سمت گل برتری خیز بردارد.

پی اس جی یک خاطره بد از اورساتو دارد که به فینال سال 2020 مربوط می‌شود. او داور بایرن-پی اس جی بود که گل کینگزلی کومان باعث قهرمانی تیم مونیخی شد.

تقریباً هر بار که پاری سن ژرمن با بایرن مونیخ تقابل کرده، دانیله اورساتو داور بازی بوده است. حاصل کار برای تیم پاریسی سه شکست، بدون یک گل زده بوده است. اورساتو در مجموع 8 بازی برای پی اس جی سوت زده و حاصل کار 4 برد و 4 باخت بوده است.

دنیله اورساتو را چیرو کاربونه، الساندرو جیلاتینی و داوید ماسا همراهی خواهند کرد. ماسیمیلیانو ایراتی و پائولو والری نیز داوران VAR هستند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • سرنوشت پاریس و دورتموند در دست داور ایتالیایی
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا