Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان با اشاره به ممنوعیت سفرهای بین استانی از ۱۲ تا ۱۷ خردادماه گفت: برگزاری جلسات سخنرانی یا گفت‌وگو با افراد باید در فضاهای باز باشد و از برگزاری مراسم در فضاهای سرپوشیده امتناع شود.

حجت الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص محدودیت‌های انتخاباتی و کرونایی در روزهای ۱۲ تا ۱۷ خردادماه، اظهار کرد: جلسه ستاد ملی کرونا همزمان با سراسر کشور برگزار شد و در خصوص محدودیت‌های انتخاباتی مهمترین بحث این بود که برگزاری جلسات سخنرانی یا گفت‌وگو با افراد تنها در فضاهای باز صورت بگیرد و از برگزاری مراسم در فضاهای سرپوشیده باید امتناع کرد و لازم است مسئولان ستادهای انتخاباتی به این امر واقف و نظارت کافی بر اجرای دستورات داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستادهای انتخاباتی بر رعایت پروتکل‌ها نظارت کنند

وی افزود: هماهنگی‌های لازم به عمل آمده تا فضاهای روباز همچون حیاط مدارس، ورزشگاه‌های روباز و یا مکان‌های روبازی که ادارات دارند در اختیار فرمانداری‌ها قرار بگیرد تا به طور منظم و مساوی برای همه کاندیداها مورد استفاده قرار بگیرد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان تصریح کرد: محدودیت ۸ متر مربع به ازای هر نفر را در فضای باز باید رعایت کنند و نباید بیش از ۳۰ درصد مساحت فضای باز برای برگزاری مراسم اشغال شود و مدت زمان مراسم نباید بیشتر از ۲ ساعت باشد، نظارت بر ورودی‌ها و خروجی‌هایی که احتمال تجمع دارد لازم است و مسئولان ستاد در این زمینه باید پاسخگو باشند همچنین در سطح شهرها در این دوره به دلیل محدودیت‌های کرونایی کارناوال‌ها و استقبال از کاندیداهای انتخاباتی را نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی خوب ستادهای انتخاباتی و هماهنگی آنها با فرمانداری‌ها و استانداری انتخابات خوبی داشته باشیم.

در ۹ محور اصلی از ورود به استان جلوگیری می‌شود

غلامی در خصوص ممنوعیت ترددها، تصریح کرد: از روز چهارشنبه ۱۲ خرداد تا دوشنبه ۱۷ خردادماه همه سفرهای بین استانی ممنوع است و در استان اصفهان هم اجازه ورود خودروهای غیربومی را نخواهد داد.

وی با بیان اینکه در داخل استان تردد از شهرهای نارنجی به زرد ممنوعیت دارد، گفت: در محورهای تعریف شده قبلی که ۹ محور اصلی استان بود همچنان کنترل شدید در این محورها با هماهنگی نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها انجام می‌شود و اجازه ورود به استان از مبادی ورودی را نخواهیم داد.

۹ شهرستان استان در وضعیت زرد قرار دارند

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان اظهار کرد: جرایم تخلفات منع ترددها و محدودیت‌های کرونایی هم مشابه قبل برای افراد متخلف انجام می‌شود که جریمه خروج از شهرهای قرمز یک میلیون تومان و خروج از شهرهای نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان است.

غلامی با بیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه همچنان ادامه دارد و تخلف از آن هم مشمول جریمه می‌شود، افزود: در رنگ بندی جدید استان اصفهان ۹ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند که شامل بوئین و میاندشت، فریدونشهر، خوانسار، چادگان، تیران و کرون، دهاقان، برخوار، نائین و خور بوده و سایر شهرهای استان در وضعیت نارنجی هستند.

وی در خصوص فعالیت مشاغل هم تصریح کرد: در شهرهای زرد مشاغل گروه‌های ۲، ۳، ۴ فعال هستند و در شهرهای نارنجی مشاغل گروه ۳ و ۴ فعالیت دارند همچنین تالارها می‌توانند با ۳۰ درصد ظرفیت و رعایت دقیق پروتکل‌ها به فعالیت خود ادامه دهند.

کد خبر 497157

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان حجت الله غلامی محدودیت های کرونایی منع تردد شبانه محدودیت های انتخاباتی ممنوعیت سفر در تعطیلات خرداد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر

فرماندار شهرستان دیر از همکاری خیرین و مشارکت صنایع در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در ساخت فضاهای آموزشی در نقاط محروم شهرستان دیر خبر داد و گفت: در این راستا واحدهای آموزشی در روستاهای محروم بردخون دیر افتتاح و اجرایی شد. - اخبار استانها -

یونس باربرز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرستان دیر، با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم صنایع به ویژه شرکت‌ها و مجتمع‌های بزرگ صنعتی توجه به مناطق پیرامونی است، اظهار داشت: در این عرصه شهرستان دیر در جوار منطقه ویژه پارس جنوبی دارای مشکلات مختلفی در زمینه زیرساخت‌های مورد مطالبه مردم است.

وی یکی از مطالبات مهم مردم در نقاط محروم شهرستان دیر را فضاهای آموزشی و ورزشی دانست و بیان کرد: در این حوزه در نشست با خیرین و شرکت‌های مختلف صنعتی و تولیدی طرح‌های مورد نظر برای اجرا ارائه شده است.

فرماندار دیر با اشاره به ساخت فضاهای آموزشی با همکاری خیرین و صنایع همجوار شهرستان دیر خاطرنشان کرد: با همکاری خیرین و مشارکت صنایع در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در ساخت فضاهای آموزشی در نقاط محروم شهرستان دیر واحدهای آموزشی در منطقه بردخون دیر افتتاح شد.

باربرز از افتتاح فضای آموزشی در قالب 2 کلاس درس در روستای سجادیه بخش بردخون با اعتبار 10 میلیارد ریال خبر داد و گفت: این طرح در راستای افزایش جمعیت دانش‌آموزان و نیاز شدید این منطقه به فضای آموزشی با همکاری شرکت پتروشیمی متانول در شهرستان دیر احداث شده است.

فرماندار دیر تأکید کرد: با توجه به کمبود اعتبارات دولتی، برای ساخت کلاس درس نیازمند همکاری و مشارکت خیرین و شرکت‌های پیرامونی شهرستان دیر هستیم.

وی ضمن قدردانی از همکاری شرکت پتروشیمی متانول دیر در ساخت این واحدهای آموزشی اضافه کرد: این صنعت نیز یک مدرسه شش کلاسی با اعتبار 150 میلیارد ریال در روستای اولی شمالی شهرستان دیر اجرایی کرده است.

باربرز با اشاره به نیاز مردم محله « خور خندل » دیر به مدرسه تأکید کرد: تفاهم‌نامه احداث مدرسه 12 کلاسی در 2 طبقه توسط شرکت پتروشیمی متانول شهرستان دیر منعقد شده و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا