Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت استفاده گسترده‌تر از انرژی‌های نو و خورشیدی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، مهدی سعادتی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش وزیر نیرو در مورد علل خاموشی‌های اخیر، گفت: علیرغم صادرات برق ما شاهد این اتفاقات نامبارک بودیم که صدمات جبران ناپذیری را به اقتصاد کشور وارد کرده است و مشکلاتی را برای کارگاهها و کارخانجات ایجاد کرده ضمن اینکه فشارها بر مردم را نیز در کنار مشکلات اقتصادی، گرانی معیشت و سوء تدبیرها افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خاموشی‌های اخیر ضربه مهمی به اقتصاد کشاورزی خصوصا در استان‌های شمالی وارد کرده، افزود: بعضی روزها برق چهار تا پنج بار قطع شده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت حل اختلاف بین سازمان انرژی اتمی و وزارت نیرو گفت: باید استفاده گسترده‌تری از انرژی‌های نو و خورشیدی صورت گیرد و پیش بینی افزایش مصرف نیز انجام شود. ضمن این‌که به مسائل زیربنایی مثلا در استان مازندران و بخش سدها توجه کافی صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم قطع برق رمزارزها استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان

 به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش تعداد نمایندگان مجلس به ۳۳۰ نفر مخالفت کردند.
 

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش­ کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها­ درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها، با ۱۲۰ رای مخالف، ۹۴ رای موافق و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۱۹ رای مأخوذه با این طرح مخالفت کردند.

این طرح خواستار افزایش نمایندگان مجلس از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر بود.

دیگر خبرها

  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت