Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیرازی گفت: بیش از ۲۰ مسجد حوزه مقاومت بسیج ۳۲۳ امام حسن عسکری (ع) با شروع سال جدید فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه انتخابات داشته‌اند، همچنین، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم توسط اهالی این مساجد ادامه دارد.

«رضا شیرازی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه انتخابات یکی از نشانه های وجود مردم سالاری دینی در کشور است، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی احترام به رأی مردم را جزو الزامات و ضروریات ارکان خود می داند؛ به همین دلیل است که در هر دوره از انتخابات مقام معظم رهبری مردم را به حضور پرشور در پای صندوق های رای دعوت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج 323 امام حسن عسکری (ع) ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر تهران افزود: بیش از 20 مسجدی که زیرمجموعه این حوزه هستند با شروع سال جدید فعالیت های گسترده ای در حوزه انتخابات داشته اند و ان شاءالله در بیست و هشتم خرداد ماه شاهد یک حماسه دیگر خواهیم بود، حماسه ای که تمام دسیسه های دشمن را به یکباره خنثی می کند.

 

وی اضافه کرد: پایگاه های بسیج حوزه 323 امام حسن عسکری (ع) مالک اشتر تهران در زمینه انتخابات توجیه شده اند و همه آنها به وظیفه دینی و انقلابی و ملی خود عمل می کنند و می دانند که باید صرفاً مردم را به حضور در انتخابات و انتخاب اصلح دعوت کنند و له یا علیه هیچ جریان یا نامزدی سخنرانی یا برنامه ای نداشته باشند.

 

شیرازی در ادامه با اشاره به تداوم کمک مومنانه مساجد همسو با رزمایش مواسات و همدلی گفت: پایگاه های بسیج حوزه 323 امام حسن عسکری(ع) ناحیه مالک اشتر تهران نیز با همکاری ائمه جماعات و هیئت امنا و خیریه ها این مساجد کار تهیه و توزیع بسته های ارزاق و غذای گرم میان خانواده های نیازمند را در سال جاری نیز انجام داده اند و این فعالیت ها همچنان ادامه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به راه اندازی مرکز نیکوکاری امام رئوف آقا علی ابن موسی الرضا (ع) در مسجد امام رضا (ع) (واقع در تهران، خیابان خاوران، خیابان شهید داود ناصری) خاطرنشان کرد: این مرکز نیکوکاری که با همکاری اعضای بسیج و هیئت امنای این مسجد راه اندازی شده است، گامی بلند در راستای ساماندهی کمک های مومنانه اهالی این مسجد به نیازمندان است که بهتر است سایر مساجد نیز چنین مراکزی را راه اندازی کنند تا کمک های مومنانه به دست نیازمندان واقعی برسد.

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه انتخابات ریاست جمهوری فعالیت های مسجدی امام حسن عسکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضائیه مبنی بر لزوم حضور قضات به ویژه دادستان‌ها در بطن جامعه، دادستان تهران به اتفاق جمعی از معاونان خود در شامگاه سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور در مسجد مفتخر در منطقه قیطریه، ضمن شرکت در نماز مغرب و عشا با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل حقوقی و قضائی آنان رسیدگی کرد.

همچنین بر اساس برنامه‌ریزی مدون دادستانی تهران، به منظور تحت پوشش قرار دادن تمامی مساجد پایتخت، معاونان و سرپرستان هر ناحیه از دادسرای تهران مأموریت یافته‌اند در معیت تعدادی از قضات، به صورت ماهانه در مساجد واقع در نواحی دادسرای تحت مدیریت خود حضور یافته و نسبت به حل مشکلات و ارشاد قضائی شهروندان اقدام کنند.

گفتنی است دادستان تهران و معاونان وی، علاوه بر حضور ماهانه در مساجد، در برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادسرای تهران، نیز ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان به مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی آنان رسیدگی و دستورات و ارشادات لازم را صادر می‌کنند.

کد خبر 6087186

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان