Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@23:36:19 GMT

اقدام عجیب عروس و داماد وسط جشن عروسی!

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۸۹۲۲

اقدام عجیب عروس و داماد وسط جشن عروسی!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع موج دوم مرگبار کرونا در هند موجب به تاخیر افتادن بسیاری از مراسم‌های جشن عروسی در این کشور شده است. در حالی که بسیاری از خانواده‌ها از برپایی جشن عروسی خود منصرف شده اند، اما تعدادی همچنان اقدام به برپایی جشن عروسی خود می‌کنند و برخی اوقات اتفاقات عجیبی در این مراسم‌ها رخ می‌دهد، مانند اتفاقی که به تازگی در یک مراسم عروسی در این کشور رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولا جشن‌های عروسی در هند شب هنگام آغاز می‌شود و تا اوایل صبح ادامه پیدا می‌کند که همین امر موجب خستگی عروس و داماد‌ها می‌شود. به تازگی یک زوج هندی برای آنکه بتوانند این ساعات طولانی را تحمل کنند دست به اقدامی عجیب زدند. در این مراسم عروس و داماد اقدام به بازی کردن در حین مراسم عروسی کردند. تصاویری که منتشر شده است این زوج را در حالی که مهمانان در اطراف آن‌ها دیده می‌شوند در حال انجام بازی نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید

تصمیم عجیب عروس پس از ناپدیدشدن داماد در مراسم عروسی!

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۶۹ هزار بیننده داشته است. این ویدئو با بازخورد متفاوت کاربران همراه بود. در حالی که برخی این اقدام را نشانه تفاهم این زوج قلمداد کردند، برخی نیز واکنشی طنز داشتند. یکی از کاربران نوشت: «وقتی دو دوست خوب، تبدیل به شریک زندگی هم می‌شوند.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ازدواج کردن جشن عروسی مراسم عروس جشن عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی

بهنام پاکزاد در واکنش به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار نامتعارف از سوی یک دستگاه تاکسی، اظهار کرد: در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که بلافاصله بعد از رویت این فیلم که در تونل امیرکبیر ثبت شده بود، راننده متخلف شناسایی شد، تصریح کرد: راننده ضمن پذیرفتن اشتباه از این اقدام اظهار پیشیمانی کرده است. سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی شد، گفت: طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • رسم غلط تیراندازی در عروسی عنبرآبادی‌ها دو قربانی برجای گذاشت 
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل