Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار مرکزی پردیس از حل مشکل آب شرب روستاهای باغکمش, کرشت, اصطلک و واصفجان با همکاری شرکت عمران و آبفا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محمود حیدری بخشدار بخش مرکزی پردیس در گفتگو اختصاصی با برنا گفت: با پیگیری های مکرر از آبفای شهری و طی جلسه کمیته برنامه ریزی مقرر شد تا پایان نیمسال جاری شرکت آبفا  نسبت به انتقال آب شرب شهری به  روستای باغکمش اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین اظهارداشت:  روستای باغکمش با جمعیتی بالغ بر ۵ هزار نفر است و طی پیگیری ها شرکت آبفای شرق متعد به حل مشکل حل آب شرب در این روستا و  اتصال شبکه آبرسانی شهر پردیس به باغکمش تا پایان نیمسال جاری شده است.

وی همچنین با اشاره به بهسازی شبکه آبرسانی در مناطق روستایی بخش مرکزی  خاطر نشان کرد: همچنین  در جلسه کمیته برنامه ریزی با توجه به مشکلات فاضلاب شهری روستای اصطلک هماهنگ شد  با حمایت و همکاری شرکت عمران این منطقه به شبکه فاضلاب شهری  متصل شود

وی در خصوص وضعیت آب شرب روستای کرشت نیز گفت: کرشت هم با توجه به ظرفیت های موجود شرکت آب فاضلاب قرار شده تا پایان سال ۱۴۰۰ نسبت به رفع مشکلات آب شرب  اقدام کرده و اجرای طرح انتقال با در نظر گرفتن حجم جمعیتی در روستای کرشت صورت بگیرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخشدار پردیس آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • پوشش اینترنت در ۳ روستای گردشگرپذیر سرولایت افزایش یافت
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه