Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - تاکنون 50 قرارداد خدمات پیمانکاری نیروی انسانی در شرکت ملی حفاری ایران بازنگری شده است و طرح طبقه‌بندی مشاغل پیمانکاری این شرکت براساس مشاغل کنونی، عنوان شغل، گروه شغلی و سمت‌های پیشنهادی جدید به‌زودی اجرا می‌شود.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، فرشید ممبینی، مدیر منابع انسانی این شرکت گفت: مدیران شرکت با هدف رضایتمندی کارکنان و به‌منظور ایجاد عدالت در پرداخت حقوق و مزایای مجموعه سمت‌های سازمانی پیمان‌های مستمر در حال بررسی اجرای دقیق این طرح هستند تا حقوق ذی‌نفعان به نحو مطلوب رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در این زمینه بیش از 50 قرارداد خدمات پیمانکاری نیروی انسانی از سوی کارشناسان مهندسی ساختار و بهره‌وری، منابع انسانی، روش‌های مالی و حقوقی و پیمان‌ها بازنگری شده است.
مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران گفت: در نتیجه هم‌افزایی، همفکری، تبادل نظرها و پیشنهادها مبنی بر اجرای طرح ابلاغی وزارت نفت برای برخورداری کارکنان مشمول از حداکثر مزایای آن، در مرحله نخست گردش کار واحدهای اجرایی مشخص و بر شتاب‌بخشی در اجرای طرح تأکید شد.
ممبینی افزود: در اجرای طرح در بیش از 30 قرارداد، همسان‌سازی سمت‌ها با عناوین و گروه‌های شغلی در واحدهای ستادی، پشتیبانی، فنی و عملیاتی تطبیق داده شد و پس از مشخص شدن مقدار حقوق و مزایا، مقرر شد پس از طی فرآیند گردش کار در مدیریت‌ها و واحدهای مرتبط برای بارگذاری در احکام ذی‌نفعان در سامانه (HRM) به مدیریت فناوری اطلاعات ارجاع شود.
وی با تأکید بر اینکه در طرح طبقه‌بندی مشاغل اصل بر عدالت‌محوری و رضایتمندی کارکنان به‌ویژه نیروهای عملیاتی است، اظهار کرد: نباید فراموش کنیم که در شرایط سخت تحریم و همه‌گیری ویروس کرونا، کارکنان عملیاتی به‌عنوان نقش‌آفرینان خط مقدم تولید به‌رغم همه مشکلات با تلاش شبانه‌روزی توانسته‌اند بدون وقفه در کار، نسبت به انجام وظایف محوله اقدام کنند و از این رو اهتمام به معیشت آنان و برخورداری از حداکثر حقوق و مزایای طرح طبقه‌بندی در اولویت تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان شرکت قرار دارد.
مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه منابع انسانی حیاتی‌ترین و ارزشمندترین بخش هر سازمانی است و توانمندی‌های آنان فرصت‌های توسعه پایدار را برای سازمان فراهم می‌آورد، از صبوری، حمایت، همراهی و تلاش‌های مضاعف مجموعه کارکنان قدردانی و ابراز امیدواری کرد با اقدام‌های انگیزشی شاهد ارتقا بهره‌وری و افزایش بازدهی کار شرکت باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت ملی حفاری ایران منابع انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، توسعه نیشکر هفت تپه نخستین و قدیمی‌ترین کارخانه شکر از نیشکر در کشور است.

این شرکت پس از سپری کردن مشکلات و بحران چند سال گذشته با تلاش مدیران و کارکنان خود در حال تولید و فعالیت است.

دورباشی زاده، مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: میزان تولید در این شرکت امسال با یک جهش دو برابری (۲۰۰ درصدی) نسبت به مشابه پارسال افزایش یافت.

دورباشی زاده افزود: در این شرکت علاوه بر کشت نیشکر، محصولاتی از جمله گندم، کلزا، جو کشت می‌شود.

در شرکت نیشکر هفت تپه ۶ هزار نفر به طور مستقیم مشغول به فعالیت هستند. 

یکی از مطالبات کارکنان این شرکت واگذاری قطعی به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است. 

دیگر خبرها

  • روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • کنعانی: آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم