Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@08:45:51 GMT

واژگونی تانکر حامل بنزین در محور شیراز به مرودشت

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۹۴۹۲

واژگونی تانکر حامل بنزین در محور شیراز به مرودشت

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی قانع صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص بروز حادثه در محور شیراز به مرودشت، گفت: صبح امروز طی تماسی به مرکز آتش نشانی شیراز از واژگونی شدن یک تریلی حامل سوخت در گردنه باجگاه مطلع شدیم.

وی ادامه داد: در کمترین زمان ممکن ۴ تیم به محل حادثه اعزام شدند و در اولین قدم اقدام به ایمن سازی مسیر با خنک کردن تانکر و کنترل تردد خودروهای عبوری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس آتش نشانی شیراز تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰ نفر از نیروهای آتش نشانی در صحنه حاضر هستند و تانکر به حالت اولیه خود بازگشته و به زودی به محل ایمن منتقل و مسیر به طور کامل بازگشایی می‌شود.

قانع افزود: در این حادثه به کسی آسیب وارد نشده است.

کد خبر 5223607

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی واژگونی خودرو انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه چالش شفافیت واکسن کرونا شیراز اردبیل ایلام مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت

محمد رفیعی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرودشت اظهار کرد: امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه، با اعلام گزارشی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات کوه در کیلومتر ۶۵ جاده مرودشت به اقلید در منطقه تفریحی تیره باغ بلافاصله یک تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان تخت جمشید مرودشت به محل حادثه اعزام شد.

او با بیان اینکه در این حادثه مرد ۳۹ ساله جان خود را از دست داد، ادامه داد: نجاتگران فرد فوت شده را با بسکت به پایین دامنه کوه انتقال و تحویل عوامل مربوطه دادند.

همچنین محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس با تائید این خبر اظهار کرد: برای امدادرسانی به فرد حادثه دیده یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

در این عملیات عوامل اورژانس، نیروی انتظامی و نیرو‌های محلی حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • آتش‌سوزی مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا (فیلم)
  • آتش‌سوزیِ مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا | ویدئو
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار