Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@15:04:12 GMT

رومیت پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین با کیفیت عالی

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۰۲۳۶

رومیت پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین با کیفیت عالی

پلتفرم های زیادی برای برگزاری کلاس آنلاین و وبینار طراحی شده اند، اما چیزی که در انتخاب یک بستر برگزاری کلاس آنلاین حائز اهمیت است کیفیت بالا، پایداری، سادگی پنل و در عین حال حرفه ای بودن آن است. رومیت پلتفرمی است که به شما کمک می کند رویدادهای آنلاین خود را به ساده ترین شکل ممکن برگزار کنید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام پلتفرم رومیت، این پلتفرم با در نظر گرفتن نیازهای شما، امنیت خاطر را برای برگزاری وبینار و کلاس آنلاین با کیفیت تضمین می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آشنایی با پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین رومیت

یک پلتفرم جامع برگزاری رویدادهای آنلاین نظیر وبینار و کلاس آنلاین است که امکانات و ابزارهای فوق العاده ای دارد و خدمات ویژه ای را به کاربران خود ارائه می دهد. اولویت رومیت بهبود کیفیت خدمات خود با توجه به خواسته ها و نیازهای شماست. رومیت برای آسودگی خاطر شما و با بررسی دغدغه های رایج در کلاس آنلاین سعی در فراهم آوردن بهترین امکانات برای شما را دارد تا رضایت شما را در کنار خود داشته باشد. به همین دلیل بهترین پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین در سال 1400 شناخته شده است. مهم ترین ویژگی های رومیت که آن را از دیگر پلتفرم های کلاس آنلاین متمایز می کند در ادامه اشاره شده است. 

ویژگی های سایت برگزاری کلاس آنلاین رومیت 

سهولت استفاده 
اولین نیازی که برای استفاده از یک پلتفرم آموزش آنلاین دارید این است که آن پلتفرم بسیار ساده و کاربرپسند باشد. پلتفرم کلاس آنلاین رومیت دارای محیط فارسی و کاربرپسند است.

نهایت پایداری و حداقل قطعی
یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران در استفاده از پلتفرم های کلاس آنلاین و برگزاری وبینار این است که پایدار باشد و کمترین اختلال را داشته باشد. رومیت برای پایداری کلاس ها سه راهکار را ارائه می دهد:
1. استفاده از بهترین سرورهای اختصاصی در ایران
2. استفاده از سه دیتاسنتر پایدار 
3. استفاده از سیستم لودبالانسینگ

پشتیبانی تخصصی 
یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های رومیت که آن را از دیگر پلتفرم های کلاس آنلاین متمایز کرده است قابلیت پشتیبانی تلفنی و آنلاین رومیت است. رومیت علاوه بر پشتیبانی آنلاین، قابلیت پشتیبانی تلفنی رومیت از ساعت 8 صبح تا 8 شب است. در این تایم هر زمان شما نیاز به پشتیبانی داشتید می توانید با شماره های پشتیبانی رومیت تماس گرفته و مشکل خود را مرتفع نمایید.

 آموزش آنلاین
پس از ثبت نام در رومیت کارشناسان آموزشی رومیت جلسه آنلاین اختصاصی برای شما برگزار می کنند که کار با محیط کلاس و پنل کاربری را به شما آموزش می دهند.

 تحویل آنی
از دیگر ویژگی های مهم رومیت تحویل آنی سرویس شما هست. یعنی پس از اینکه سرویستون رو خریداری کنید منتظر تنظیمات سرور و کانفیگ آن نخواهید ماند و همان لحظه می توانید کلاس ها و کاربران خود را تعریف کرده و  رویداد آنلاین خود را برگزار کنید.

 ضمانت بازگشت وجه 48 ساعته
علاوه بر ویژگی های خوب گفته شده رومیت تضمین بازگشت وجه 48 ساعته برای شما در نظر گرفته است. یعنی پس از اینکه سرویس خود را خریداری می کنید مدت 48 ساعت زمان دارید کلاس ها و وبینارهای خود را برگزار کنید و در صورتی که به هر دلیلی از کیفیت یا خدمات رومیت راضی نبودید می توانید بدون قید و شرط وجه خود را پس بگیرید.

 قابلیت ضبط جلسات
یکی از مهم ترین نیازهای کاربران در کلاس های آنلاین امکان ضبط ویدیو جلسات کلاس هاست. اگر کاربران نیاز به تماشای مجدد ویدیوهای کلاس داشته باشند از طریق این قابلیت به فایل کلاس ها دسترسی خواهند داشت. رومیت برای انجام این کار پنلی برای کاربران شما اختصاص داده است که کاربران می توانند بعد از هر کلاس آنلاین و یا وبینار می توانند وارد پنل خود شده و جلسات ضبط شده را بارها مشاهده نمایند.

 تعرفه مناسب
یکی از مهم ترین ویژگی های پلتفرم رومیت تعرفه مناسب کلاس های آنلاین و وبینار آن با توجه به خدماتی است که ارائه می دهد. شما می توانید با پرداخت هزینه کم در رومیت اقدام به برگزاری کلاس آنلاین خود کنید. 

علاوه بر موارد گفته شده لازم است با امکاناتی که پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین رومیت در اختیار شما قرار می دهد آشنا شوید:

امکانات پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین رومیت

ارتباط صوتی و تصویری همزمان

پنل و داشبورد فارسی

تخته وایت برد مجازی

ساخت نامحدود کلاس

تدریس از فایل پی دی اف و پاورپوینت

تعریف نامحدود کاربر

اشتراک گذاری صفحه نمایش

تعریف گروهی کاربر

محیط چت فارسی کاربرپسند

مدیریت کلاس های در حال برگزاری

نظرسنجی و سوال چند گزینه ای

لیست کلاس های ضبط شده

ضبط کلاس روی سرور

اطلاع رسانی هوشمند

اتاق گروهی

ارتقاء و تمدید سرویس آنی

خدمات ویژه رومیت 

 سیستم مدیریت آموزش LMS

 سیستم اطلاع رسانی پیامکی

 آزمون آنلاین

دامنه اختصاصی شما

ضبط کلاس

دغدغه اصلی رومیت کشف دغدغه ها و خواسته های شماست و همواره در تلاش است بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهد. اگر به دنبال یک سایت جامع برگزاری وبینار و کلاس آنلاین می گردید رومیت قطعا انتخاب شایسته ای خواهد بود. 
به منظور آشنایی بیشتر با پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین رومیت به شما پیشنهاد می کنیم از سرویس 14 روز رایگان رومیت استفاده کنید. کلاس ها و وبینارهای خود را برگزار کنید و اگر تمایل به تمدید این سرویس داشتید نسبت به خرید اقدام کنید. برای این کار کافیست به سایت رومیت مراجعه کنید و روی لینک 14 روز رایگان کلیک کنید و یا به منظور دریافت مشاوره، فرم مشاوره رومیت را پر کنید و یا با شماره تلفن 02191090414 تماس بگیرید تا کارشناسان رومیت شما را راهنمایی کنند. 

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کیفیت عالی کلاس آنلاین برگزار کنید کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند

ایتنا - بر اساس پیش‌بینی‌های متا، در صورت مسدود شدن تیک‌تاک، ممکن است حتی آگهی دهندگان بیشتری به سمت پلتفرم‌های متا، یعنی فیس‌بوک و اینستاگرام جذب شوند.
کاربران بزرگسال تیک‌تاک در ایالات متحده به طور متوسط ۵۴ دقیقه در روز را در این برنامه صرف می‌کنند که بیشتر از زمان صرف شده در اینستاگرام، اسنپ چت و یوتیوب است.

اگر تیک‌تاک مسدود شود، این پلتفرم‌ها به همراه سایر شبکه‌های اجتماعی، فرصت مناسبی برای جذب مخاطب بیشتر خواهند داشت.

بر اساس پیش‌بینی‌های متا، در صورت مسدود شدن تیک‌تاک، ممکن است حتی آگهی دهندگان بیشتری به سمت پلتفرم‌های متا، یعنی فیس‌بوک و اینستاگرام جذب شوند.

اما هیچ‌کس نمی‌داند که کاربران، به‌ویژه جوانانی که ارزش اصلی تیک‌تاک را نشان می‌دهند، آیا به اینستاگرام منتقل خواهند شد یا برنامه‌های جدیدتر توجه آنها را جلب خواهند کرد؟

در اینجا نگاهی به برخی از جایگزین‌های قابل توجه تیک‌تاک داریم:
  اینستاگرام
متا ید طولایی در تکرار خدمات رقابتی با درجات مختلف موفقیت دارد.
در این زمینه، ویژگی «استوری» اینستاگرام که به افراد امکان می‌دهد عکس‌ها و ویدیوهایی را که در عرض 24 ساعت منقضی می‌شوند به اشتراک بگذارند، مشابه اسنپ چت است.

متا همچنین در سال 2018 یک اپ مشابه تیک‌تاک Knockoff به نام Lasso راه‌اندازی کرد، اما در سال 2020 آن را تعطیل کرد.

سپس اینستاگرام Reels را راه‌اندازی کرد، یک فید شبیه به تیک‌تاک از ویدیوهای کوتاهی که کاربران می‌توانند ایجاد کنند یا در آن اسکرول کنند.

آمارها ثابت می‌کنند که اینستاگرام  بسیار محبوب است، اما آیا می‌تواند جایگزین تیک‌تاک شود؟

در حالی که بسیاری از تولیدکندگان محتوا در هر دو پلتفرم پست می‌گذارند، برخی کارشناسان می‌گویند بعید است که کاربران جوان‌تر به سرویس دیگری که توسط والدینشان محبوب شده است مهاجرت کنند. توانایی تیک‌تاک در ارائه محتوای سرگرمی در دنیای رسانه‌های اجتماعی بی‌نظیر است.
    یوتیوب
در حالی که تیک‌تاک بیشتر مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد، یوتیوب همچنان بر توجه نوجوانان آمریکایی بین 13 تا 17 سال تاکید دارد.

در سال 2020، اندکی پس از اینکه هند تیک‌تاک را ممنوع کرد، گوگل سرویس YouTube Shorts را راه‌اندازی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تا مانند تیک‌تاک، ساعت‌ها ویدیوهای کوتاه را تماشا کنند.

مانند Reels، بسیاری از ویدیوهای وایرال شده، در اصل از تیک‌تاک یا از سازندگان محتوا هستند که در چندین پلتفرم مختلف به اشتراک می‌گذارند.

با این حال، یوتیوب هنوز به خاطر ویدیوهای با فرمت طولانی‌تر شناخته می‌شود، بنابراین ممکن است تنوعی که کاربران تیک‌تاک به دنبال آن هستند را نداشته باشد.
  اسنپ‌چت
اسنپ‌چت در سال 2011 راه‌اندازی شد. از آن زمان اگرچه افراد مسن کمتر وارد اسنپ چت شده‌اند، اما همچنان در بین نوجوانان و جوانان بسیار محبوب است. علاوه بر ویژگی ناپدید شدن ویدیو، این شرکت «اسنپ چت Spotlight» را در سال 2020 راه‌اندازی کرد، همان سالی که هند تیک‌تاک را ممنوع کرد.

این ویژگی با ضربه زدن روی نماد مثلث کناری در پایین صفحه قابل دسترسی است و طبق گفته اسنپ‌چت، بدون توجه به اینکه چه کسی آنها را ساخته است، خنده دارترین عکس‌ها را وایرال می‌کند.

    پلتفرم‌های دیگر
استارت‌آپ‌های جدیدتر مانند Triller جایگزین‌های بالقوه‌ای با ویژگی‌های محبوب تیک‌تاک ارائه می‌کنند.

Triller که توسط یک شرکت مستقر در هنگ کنگ خریداری شده است، به دلیل موزیک ویدیوهای خود بسیار محبوب است و سعی کرده است کاربران تیک‌تاک را به پلتفرم خود جذب کند.

اما پایگاه کاربری آن با رقبای خود بسیار متفاوت است و به نظر می‌رسد که محتوای متنوع کمتری ارائه می‌دهد.

Zigazoo شبکه اجتماعی محبوب کودکان است. از آنجایی که سازندگان Zigazoo  با در نظر گرفتن علایق بچه‌ها ایجاد شده‌اند، همانطور که انتظار می‌رود محتوا مناسب کودکان است و برای استفاده با والدین در نظر گرفته شده است.

اما از آنجایی که ممنوعیت تیک‌تاک هنوز نامشخص است، احتمالاً رقبای جدید و بهتری در ماه‌ها و سال‌های آینده ظاهر خواهند شد و مالک تیک‌تاک، بایت‌دنس، گزینه‌های قانونی خود را برای ادامه فعالیت این برنامه در ایالات متحده اعمال می‌کند.

در صورت مسدود شدن تیک‌تاک، کاربران ممکن است آن ۵۴ دقیقه اضافی را هدیه‌ای برای گذراندن زمان دور از شبکه‌های اجتماعی و گوشی هوشمند، با دوستان و خانواده یا ورزش در نظر بگیرند!

دیگر خبرها

  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش در مهاباد
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • برگزاری جلسه شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • برگزاری شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست