Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک انگلیسی تیم فوتبال چلسی پس از قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا گفت که تیم تحت‌هدایت توماس توخل در حال حاضر بهترین تیم جهان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میسون ماونت که در برتری یک بر صفر شب گذشته (شنبه) چلسی مقابل منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا نقش پررنگی را ایفا کرد، پس از قهرمانی آبی‌پوشان لندنی در اروپا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» گفت: نمی‌توانم احساساتم را با کلمات بیان کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیرممکن است. من با چلسی در دو فینال (در دو سال متوالی اخیر جام حذفی انگلیس) حضور داشتم و در هر دو شکست خوردیم که این به من ضربه زد، چون رویای کسب جام با چلسی را داشتم. ما برای قهرمانی در لیگ قهرمانان با تیم‌های سرسختی بازی کردیم. در نهایت به فینال رسیدیم و قهرمان شدیم که این مورد خاصی است.

سیلوا: هر بار که پاری‌سن‌ژرمن از لیگ قهرمانان حذف می‌شد، مرا مقصر جلوه می‌دادندمندی پس از قهرمانی چلسی در اروپا: احساس می‌کنم در حال خیال‌پردازی هستم

هافبک انگلیسی چلسی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: در حال حاضر چلسی بهترین تیم جهان است. برای اینکه متوجه شوید منچسترسیتی هم چه تیمی است، لازم است کارهایی که آنها این فصل در لیگ برتر کردند را ببینید. بازی سختی بود، اما ما موفق به زدن گل شدیم و به طور تیمی از گل‌زده‌مان دفاع کردیم.

ماونت که این فصل عنوان بهترین بازیکن فصل چلسی را به خود اختصاص داد، در پایان خاطرنشان کرد: (این قهرمانی) باورنکردنی است. پس از سوت پایان بازی هم پدرم از روی سکوها پایین آمد و با دیدن او گریه‌ام گرفت. از خانواده‌ام بابت همه چیز تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی چلسی لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی چلسی لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنبورها در فینال اروپا؛ پاریس پشت دیوار زرد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن فرانسه و دورتموند آلمان در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه سه شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود دورتموند به اتمام رسید.

تک گل این دیدار را «متس هوملس» (۵۰) به ثمر رساند. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود دورتموند به اتمام رسیده بود و به این ترتیب دورتموند با برتری ۲ بر صفر در مجموع دو دیدار رفت و برگشت موفق شد راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

در دیگر دیدار این مرحله شامگاه چهارشنبه تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت تا دومین فینالیست لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904113

دیگر خبرها

  • هواداری که دورتموند را به فینال سی‌ال برد (عکس)
  • دانکه ترزیچ: هواداری که دورتموند را به فینال سی‌ال برد (عکس)
  • امباپه در آخرین فصل پاریسی خود، طعم ناکامی در اروپا را چشید
  • زنبورها در فینال اروپا؛ پاریس پشت دیوار زرد!
  • رکوردشکنی آخرین بازمانده؛ متس هوملس در 35 سالگی آقایی می‌کند
  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!