Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مالک شریعتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 9 خرداد) مجلس شورای اسلامی  در تذکری خطاب به عبدالناصر همتی از رئیس بانک مرکزی که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده اظهار داشت: آقای همتی اخیراً گفته‌اید؛ می‌خواهید صدای خاموش مردم باشید! و گفته‌اید برای حل سریع مشکلات اقتصادی برنامه دارید! این در حالی است که شما از سوی آقای روحانی رئیس بانک مرکزی شدید که این کارها را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علت صدای خاموش مردم چیست؟ صدای مردم خاموش شده است؛ چون شب خوابیدند و صبح بلند شدند و دیدند ارزش پول در جیبشان یک سوم شده است. 

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: علت صدای خاموش مردم این است که شب خوابیدند و صبح بیدار شدند و دیدند ارزش سهامشان یک دوم شده است، صدای مردم خاموش شد، چرا که شب خوابیدند و صبح بیدار شدند و دیدند قیمت بنزین، مرغ و دیگر کالاهای اساسی چندین برابر شده و باید امروز دلیل صدای خاموشی مردم را این موارد دانست.

شریعتی خطاب به رئیس کل بانک مرکزی گفت: آقای همتی؛ دغدغه شما باید معطوف به حل مشکلات فوق می‌شد، نه اینکه امروز در جایگاه مطالبه گر به وضع موجود انتقاد کنید.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: مالک شریعتی نماینده تهران در مجلس صدای خاموش بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۰۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است

استاندار قم با اشاره به اینکه ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است، گفت: براساس آخرین استعلامات، استان قم رتبه اول ساخت مسکن در کشور را به خود اختصاص داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا 3 هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود 71 هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: 63 هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد  را به حدود 71 هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های  عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روزهای آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آن‌ها در استان تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • خزعلی: صدای فلسطین نباید خاموش شود