Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبی‌های لندن با برتری مقابل منچسترسیتی، برای دومین‌بار در تاریخ، فاتح لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش ایسنا، در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم چلسی و منچسترسیتی در ورزشگاه پورتو پرتغال برابر هم به میدان رفتند.

آبی‌های چلسی بازی را بهتر شروع کردند و می‌توانستند خیلی زود نیز به گل برسند ولی تیمو ورنر قدر موقعیت‌های خود را ندانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگولو کانته نیز یک‌بار می‌توانست گلزنی در فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند که توپ او نیز راه به جایی نبرد.

سیتی که روی سرعت رحیم استرلینگ و فیل فودن حساب باز کرده بود، در دقیقه ۲۷ شانس خوبی برای باز کردن دروازه چلسی داشت ولی آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی به‌موقع سر رسید و مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

چلسی در دقیقه ۴۲ بازی به چیزی که حقش بود، رسید. پاس در عمق زیبا و نبود مدافع میانی باعث شد تا کای هاورتز با عبور از ادرسون دروازه سیتی را باز کند و نیمه اول با برتری یک بر صفر چلسی به پایان برسد.

در نیمه دوم منچسترسیتی تلاش زیادی برای باز کردن دروازه چلسی داشت ولی آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی در دقیقه ۵۷ کوین دی‌بروین هافبک بلژیکی منچسترسیتی را سرنگون کرد و یک کارت زرد دریافت کرد.

مصدومیت دی‌بروین جدی بود و او جای خود را به گابریل ژسوس مهاجم برزیلی داد.

چلسی در ادامه به ضدحمله روز آورد. کریستین پولیسیچ در دقیقه ۷۳ یک موقعیت را از دست داد تا پپ گواردیولا تصمیم بگیرد سرخیو آگوئرو بهترین گلزن تاریخ سیتی را به جای رحیم استرلینگ ستاره تیم منچسترسیتی به زمین بازی بفرستد.

در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر چلسی به پایان رسید تا این تیم برای دومین‌بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

فینال لیگ قهرمانان اروپا:

چلسی ۱ – منچسترسیتی ۰

گل:  کای هاورتز (۴۲)

به این ترتیب توماس توخل سرمربی آلمانی برای اولین‌بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه و به افتخارات قبلی خود اضافه کرد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال چلسی تیم فوتبال منچسترسیتی ليگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت گولر در رئال مادرید با درخشش در بازی گذشته تیمش کمی بهتر شده است. او در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان ۲۰۲۳ به عضویت رئال مادرید درآمد اما مصدومیت‌های پشت سر هم باعث شد او از ترکیب دور بیفتد.

پس از مدتی که او از بند مصدومیت رها شد، نتوانست اعتماد کارلو آنچلوتی را به‌دست بیاورد و تبدیل به بازیکنی نیمکت‌نشین شد. در حالی‌که شایعات زیادی در مورد جدایی او در تابستان ۲۰۲۴ به گوش می‌رسید، اما گل او برابر رئال سوسیه‌داد و سپس مصاحبه کارلو آنچلوتی که تایید کرد گولر رئال را ترک نمی‌کند، همه چیز را تغییر داد.

این ستاره ترکیه‌ای در مصاحبه جدیدی در مورد هدفش در این فصل صحبت کرد. او گفت:«ما در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم ‌و به قهرمانی در این رقابت بسیار نزدیک شده‌ایم. بدم نمی‌آید در این بازی‌ها تاثیرگذار باشم و به پیروزی و به قهرمانی تیمم کمک کنم. می‌خواهم اولین بازیکن ترکیه‌ای باشم که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.»

رئال در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بایرن مونیخ برود. آنها این هفته در دور رفت در ورزشگاه آلیانز آرنا مهمان تیم مونیخی هستند.

دیگر خبرها

  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!