Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@11:04:59 GMT

حمله مجدد به هدف راهبردی در عربستان

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۰۸۲۷

حمله مجدد به هدف راهبردی در عربستان

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله مجدد به پایگاه هوایی «ملک خالد» در «خمیس مشیط» سخن گفت و آنرا در واکنش به ادامه محاصره ملت یمن و تداوم حملات ائتلاف ریاض دانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بار دیگر از هدف قرار دادن یک هدف راهبردی در عربستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن بامداد امروز یکشبنه پایگاه هوایی «ملک خالد» در «خمیس مشیط» را با پهپاد «قاصف کی2» هدف قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه این عملیات بسیار دقیق بوده افزود: این عملیات واکنشی به ادامه محاصره ملت یمن و ادامه حمالت متجاوزان به کشور عزیز ما است.

بامداد روز گذشته هم این پایگاه هدف قرار گرفته بود.

حملات راکتی ارتش سعودی به غیرنظامیان در صعده

منابع یمنی از حملات راکتی ارتش سعودی به منازل غیرنظامیان در منطقه مرزی «باقم» در استان صعده در شمال یمن و در نزدیکی مرز با عربستان خبر دادند.

بمباران مأرب و الجوف یمن

منابع یمنی اعلام کردند که جنگنده های سعودی در 6 نوبت مناطقی از استان الجوف و نیز در 19 نوبت مناطقی از استان مأرب را بمباران کردند.

هلاکت سرکرده بارز نیروهای هادی در مأرب

منابع یمنی اعلام کردند که سرتیپ «عبده محسن الرماح» فرمانده ارشد نیروهای «هادی» شب گذشته در یکی از بیمارستان‌های شهر مأرب مُرد.

این منابع بیان کردند: برخی منابع علت مرگ را بر اثر کرونا و برخی دیگر ناشی از جراحات شدید وارده به او در جریان درگیری با نیروهای صنعا در نبرد اطراف مأرب دانستند.

تلاش سعودی برای سیطره کامل بر گذرگاه مرزی یمن با سلطان نشین عمان

برخی منابع در استان المهره در شرق یمن از تلاش سعودی برای سیطره کامل بر این استان واقع در شرق یمن خبر دادند.

«حمید زعبنوت» در توییتی از افزایش تحرکات سعودی در گذرگاه مرزی «شحن» با عمان با هدف سیطره کامل بر این گذرگاه که از اهمیت حیاتی برای ملت یمن محسوب می‌شود، خبر داد و نوشت: این تنها شریان حیاتی محسوب می‌شود و در راستای  توافقات میان دولت هادی با اشغالگران سعودی به منظور تثبیت اشغال المهره به دست اشغالگران سعودی است.

واکنش مرموز و مبهم ائتلاف سعودی درباره تحولات جزیره «میون» در یمنحمله هوایی یمن به پایگاه سعودی «ملک خالد» با 2 پهپاد تهاجمیعملیات موفقیت آمیز ارتش یمن در «جیزان»/ کشته و زخمی شدن بیش از 80 تن از افسران سعودی+فیلمشهادت 3 جوان یمنی در حمله توپخانه‌ای عربستان به صعده

وی از تلاش سعودی‌ها برای تسلط بر همه گذرگاه‌ها و بنادر در استان المهره در شرق یمن سخن گفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند

به گزارش ورزش سه، صندوق سرمایه گذاری عمومی در سال 2023 از باشگاه‌های لیگ روشن برای جذب گروهی از مهم‌ترین بازیکنان بین‌المللی مثل کریستیانو رونالدو، نیمار، کریم بنزما فرانسوی و ... حمایت کرد.

یک منبع به روزنامه سعودی الشرق الاوسط توضیح داد که کمیته جذب بازیکن در لیگ حرفه‌ای عربستان در دوره اخیر جلساتی را با باشگاه‌ها برگزار کرده است تا بازیکنانی را که می‌خواهند در فصل نقل و انتقالات تابستانی به فوتبال این کشور منتقل شوند، مشخص کند.

این منبع در ادامه گفت پیش بینی می‌شود هفته آینده جلسه دیگری بین کمیته و باشگاه‌ها برگزار شود. برنامه برای حضور بازیکنان بزرگ بین‌المللی در راستای برنامه‌ توسعه مسابقات فوتبال در عربستان سعودی است تا لیگ این کشور به یکی از 10 لیگ مهم جهان تبدیل شود.

اما صندوق سرمایه‌گذاری عربستان بر چه اساسی از باشگاه‌ها حمایت می‌کند؟ این منبع اشاره کرد که حمایت‌های صندوق از باشگاه‌ها با توجه به جایگاه آنها در جدول لیگ عربستان صورت می‌گیرد.

در واقع باشگاه‌هایی که موقعیت‌های بالاتری دارند (به عنوان مثال الهلال و النصر در فصل جاری)، ممکن است حمایت بیشتری دریافت کنند، و تیم مقابل تیم‌هایی که در رده‌های پایین‌تر هستند، حمایت کمتری داشته باشند.

این استاندارد به منظور ایجاد انگیزه در باشگاه‌ها برای ارائه بهترین سطوح و دستیابی به نتایج بهتر است که باعث افزایش قدرت و جذابیت مسابقات لیگ عربستان می‌شود.

انمار الحائلی، رئیس باشگاه الاتحاد، اخیراً در اظهارات تلویزیونی تایید کرد که حمایتی که از باشگاه‌ها انجام می‌شود، به یک اندازه نیست. من اطلاع دقیقی ندارم و نمی‌خواهم در این مورد اظهار نظر کنم، اما باید جزئیات بیشتری در این زمینه به ما ارائه شود.

وی همچنین گفت: باید جدولی ارائه شود که نشان دهد هر باشگاه چه چیزی دریافت می‌کند، چون ممکن است خطایی رخ بدهد و از برخی باشگاه‌ها بیشتر از سایر باشگاه‌ها حمایت شود.

دیگر خبرها

  • کالکالیست: یمنی‌ها باعث گرانی خودرو در اسرائیل شدند
  • 2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE
  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!