Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت استان بوشهر گفت: با فعالیت ستادهای انتخاباتی این شورا، شور انتخاباتی در بین مردم استان بوشهر افزوده شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر‌، نخستین جلسه ستاد انتخاباتی شورای وحدت استان بوشهر صبح امروز با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که با محوریت تبیین اهداف و آیین‌نامه عملیاتی و تکمیل چارت ستادی برگزار شد، رئیس و اعضای ستاد انتخاباتی به برپایی ستادهای انتخاباتی همسو در سطح استان و هم جهت با دیگر ستادهای انتخاباتی، تأکید کردند.

سد محمد هاشمی‌فرد در این جلسه با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی از محبوبیت و مقبولیت بالایی نزد مردم برخوردار است اظهار داشت: تعدد ستادهای انتخاباتی و شور و اشتیاق همگانی برای برپایی ستادها، از عمق نفوذ کاندیدای جبهه انقلاب در قلب مردم نشان دارد و این ارزش و دستاوردی است که باید قدر آن دانسته شود.

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت در استان بوشهر افزود: با فعالیت ستادهای انتخاباتی این شورا در سطح استان، به شور انتخاباتی در بین مردم افزوده شده است.

انتخابات 1400| قائم مقام‌ جامعه جوانان متحد ‌بوشهر: عزت ایران را در 8 سال گذشته زیر سئوال بردند/معیشت و اقتصاد مردم در اولویت قرار داردانتخابات 1400| رئیس شورای وحدت استان بوشهر: انتخاب دولت جوان و حزب‌اللهی علاج درد مشکلات است‌ / آقایان ‌مملکت را گرفتار دوگانه معیشت و مذاکره کرده‌اندانتخابات 1400| ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در همه شهرستان‌های ‌استان بوشهر تشکیل شد‌

در ادامه این جلسه چارت تشکیلاتی ستاد انتخاباتی شورای وحدت استان بوشهر، برای عملیاتی شدن، به تصویب اعضا رسید و وظایف هر یک تبیین و تشریح شد.

دفتر جامعه جوانان متحد اسلامی شهرستان بوشهر افتتاح شد

دفتر جامعه جوانان متحد اسلامی شهرستان بوشهر با حضور رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در استان و دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی شهرستان بوشهر افتتاح شد

در این جلسه برنامه‌های عملیاتی و جامعه هدف و برنامه‌های راهبردی جامعه جوانان متحد اسلامی شهرستان بوشهر در انتخابات ریاست جمهوری تشریح شد.

در این نشست ضمن معرفی دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی شهرستان بوشهر به‌عنوان مشاور رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در امور رسانه و فضای مجازی استان مقرر شد دفتر جامعه جوانان متحد اسلامی شهرستان بوشهر به‌عنوان قرارگاه فضای مجازی در انتخابات ریاست جمهوری فعالیت کند.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای وحدت استان بوشهر ستادهای انتخاباتی ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی ستاد انتخابات رئیس ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟

محسن رضایی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدارهای جداگانه با آقایان داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استانهای شانا و دبیران جریانات سياسی دیگر بر وحدت گروه های انقلابی تاکید کرد. 

 

رضایی در دیدار با آقایان نادی، جراره و شورای مرکزی شریان، آقایان رائفی پور و سعید محمد و شورای مرکزی صبح ایران و آقای احمد نادري و شورای مرکزی جماران گفت: باید از رویش های انقلاب استقبال و از هرنوع تفرقه جلوگیری کرد. 

 

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جبهه انقلاب، افزود: همبستگی و برادری از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی است که امروز بیش از هر زمانی باید مورد توجه باشد و اکنون ملت و نظام، نیازمند صف فشرده نیروهای انقلاب و کارآمدی جبهه انقلاب است و راه آن قاعده محوری به جای شخص محوری است.

 

وی با یادآوری شرایط حساس کشور پس از طوفان الاقصی و وعده صادق خاطرنشان کرد: موقعیت ایران درغرب آسیا بیش از گذشته تعیین کننده شده است، فلذا فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی درمقابل کشور قرار گرفته است. در چنين شرايطي وحدت نيروهاي انقلاب و تلاش همگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور رمز عبور از تهدیدات و بهره برداری از فرصت هاست و هر نوع تکروی و سهم خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد. امروزه بشدت نیازمند عقلانیت جمعی اشخاص و جریانات سیاسی کشور هستیم.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات مجلس‌ علیرغم شرایط سخت اقتصادی با حضور مردم انجام شد و آن‌ها نشان دادند که تنها راه اصلاح کشور انتخابات و مردم‌سالاری است. حضور سلیقه های مختلف سیاسی، مشارکت مردم را جدی تر و بیشتر می کند.

 

رضایی در پایان گفت: رقابت باید برادرانه و به دور از منازعه باشد. انتقادات و شفافیت باید منصفانه و همراه با ضوابط اخلاقی صورت گیرد و فضا برای رویش های جدید مهیا باشد. تحمل سليقه های سياسی علامت بلوغ عقلانیت گروه های سیاسی است.

 

گفتنیست طی این نشست‌های جداگانه آقایان نادی و جراره از شریان، احمد نادری از جماران، رائفی پور و سعید محمد از صبح ایران، ضمن تشریح روند شکل گیری جریان‌ها و جبهه های خود، به بررسی اجمالی دور اول انتخابات و برخی گله مندی ها پرداختند و همچنین آمادگی خود برای گفتگو با سایر گروه‌های جبهه انقلاب را اعلام کردند. 

 

همچنین محسن رضایی در جلسه با آقایان داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا، بر وحدت همه گروه‌های جبهه انقلاب ازجمله شانا، پایداری، شریان، جماران، صبح ایران و تحول‌خواهان وسایر گروه‌ها تأکید کرد و اعضای شانا نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

دیگر خبرها

  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب