Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور گلناری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شفافیت که مصداق آن راستگویی و صداقت است یکی از ابزارهای مهم برای جلب افکار عمومی است، اظهار داشت: کسی که مدعی و خواستار شفافیت است باید خود هم عامل به آن باشد.

وی افزود: در این راستا مساله این است که مخاطب بایدها کیست چرا که مردم زمانی شعاری را پذیرا می‌شوند که توأم با عمل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم به خوبی فاصله شعار تا عمل را تشخیص می‌دهند

رئیس خانه مطبوعات استان اصفهان با بیان اینکه مردم به خوبی شعار و عمل را تشخیص می‌دهند و با بررسی‌های ریز دست به انتخاب می‌زنند، تصریح کرد: در این راستا از رسانه‌ها نیز انتظار می‌رود بی طرفانه و با عملکردی تخصصی نسبت به معرفی داوطلبان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه هر چیزی که به درک بیشتر مردم و اطلاعات بیشتر جامعه نسبت به داوطلبان کمک کند، کار خوبی است، تصریح کرد: البته باید توجه داشت که پشت برخی از شفاف‌سازی‌ها و شعارها چیزهای دیگری پنهان است و از این رو باید شفاف سازی‌ها نیز بر مبنای قانون انجام شود.

جنبش «ازما» به سواد رسانه‌ای مردم برای انتخاب بهتر کمک می‌کند

گلناری با دعوت از داوطلبان حضور در ششمین دوره انتخابات شورای شهر اصفهان برای مشارکت در جنبش «ازما» خبرگزاری مهر تصریح کرد: این جنبش می‌تواند به سواد رسانه‌ای مردم کمک کند تا دست به انتخاب بهتری بزنند.

وی در خصوص لزوم مشارکت همه شهروندان ایران در انتخابات ۱۴۰۰ نیز ابراز داشت: مشارکت صرفاً یک عدد نیست، بلکه اعتباری برای کشور است و فرقی نمی‌کند فرد راضی باشد یا ناراضی در هر دو صورت باید در انتخابات شرکت کند.

رئیس خانه مطبوعات استان اصفهان ادامه داد: عده‌ای در داخل و خارج از کشور در صدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند، از سویی می‌گویند رئیس جمهور از قبل مشخص شده اما از سوی دیگر ترس از حضور مردم در انتخابات را دارند و این رفتار آنها تناقض دارد.

دشمنان به خوبی می دانند انتخابات در ایران مردمی است

وی با بیان اینکه دشمنان به خوبی می‌دانند انتخابات در ایران مردمی است و مردم سرنوشت را تعیین می‌کنند و تمام تمرکز آنها این است که مردم را از انتخابات دور کنند.

گلناری با بیان اینکه آنهایی که رأی می‌دهند تکلیفی را از گردن خود باز کرده‌اند، افزود: اما کسانی که رأی نمی‌دهند نیز توجه داشته باشند که حق اعتراض ندارند، اما هر دو طرف در هر شرایطی باید پاسخگوی انتخاب و یا عدم انتخاب خود باشند.

کد خبر 5223749

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه مطبوعات اصفهان چالش شفافیت انتخابات 1400 جنبش ازما انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان چالش شفافیت واکسن کرونا شیراز اردبیل مجلس شورای اسلامی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۱۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی در حاشیه جلسه پاسخگویی به مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مرحله دوم انتخابات گفت:در مرحله اول انتخابات، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و ۴۵ نماینده برای انتخاب باقی مانده‌اند. انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱۰۰۰ شعبه صورت می‌گیرد. انتخابات در ۸ حوزه به صورت کاملاً الکترونیکی انجام می‌گیرد.

بنابر روایت ایسنا، وی افزود: در این حوزه‌ها علاوه بر این‌که احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آرا نیز به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. آموزش‌های لازم در این زمینه انجام شده است و امیدواریم مردم در دور دوم نیز حضور پرشور و ارزشمندی را رقم بزنند.

وزیر کشور همچنین با ارائه توضیحاتی درباره بودجه اختصاص یافته به دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: این طرح در گذشته تصویب شده بود که رئیس جمهور دستور آن را صادر کردند البته این منابع مربوط به یک سال نیست بلکه مربوط به کل طرح می‌باشد. یکی از موضوعات مهم ما انسداد مرزهاست و با توجه به حساسیتی که رئیس جمهور بر این موضوع دارند، دستور آن را صادر کرده و کارهای آن در حال انجام است.

وحیدی تاکید کرد: این اتفاق قرار است در تمام مرزهای کشور بیفتد اما با توجه به حساسیت، مرزهای شرق و غرب به ویژه مرزهای شرقی اولویت دارد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900673

دیگر خبرها

  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند