Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخیرا شنیده می‌شود که برخی از پزشکان درخواست سهمیه واکسن کرونا برای همکاران خود در مراکز و مطب‌ها را دارند و این واکسن‌ها را در اختیار نزدیکان خود قرار می‌دهند.

اطلاعات مستندی درباره این موضوع وجود ندارد اما مینو محرز، عضو کمیته کشور مقابله با کرونا در این‌باره معتقد است: «خیلی بعید می‌دانم چنین چیزی درست باشد، همه پزشکان و کادر درمان از همان ابتدای شیوع کرونا مشغول خدمت بوده‌اند و بعید است چنین اتفاقی بیفتد و پزشکی برای اقوام خودش واکسن بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بجای این موضوعات بهتر است سراغ واکسن‌هایی برویم که در ناصرخسرو در حال خرید و فروش است. باید جلوی بساط ناصرخسرو گرفته شود که از پیش از انقلاب تا همین حالا دارو به شکل غیرقانوین در آنجا خرید و فروش می‌شود.»

او ادامه می‌دهد:«همچنان خرید و فروش‌ها در ناصرخسرو به‌راه است و واکسن کرونا آنجا تهیه می‌شود. در حالی که بهتر است مردم بدانند با توجه به شرایط نگهداری واکسن کرونا و زنجیره سرد بعید است که واکسن‌های موجود در ناصرخسرو قابل اعتماد باشند.»

/خبرآنلاین 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن صداقت کیش ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: برای خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان هشت مرکز پیش بینی شده است.

وی بیان داشت: این مراکز از هم اکنون به صورت شبانه روزی تا پایان کار برداشت آماده خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است فهرست خرید گندم روزانه از سوی مراکز خرید به بانک برای پرداخت مطالبات کشاورزان ارائه شود.

صداقت کیش افزود: کلزا نیز توسط کارخانه روغن گچساران از کشاورزان خریداری می‌شود.

کد خبر 6092193

دیگر خبرها

  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!