Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین طی روزهای اخیر خبرهای زیادی در خصوص جدایی رامین رضاییان از السیلیه قطر  منتشر شده بود که امروز باز هم رسانه‌های قطری این خبر را پوشش دادند. با توجه به اینکه در الدوحیل هم جایی برای این بازیکن ایرانی نیست. حالا گفته می‌شود رامین رضاییان با جدایی از السیلیه با الخور قطر به توافق رسیده و فصل بعد هم در لیگ ستارگان حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که گفته می‌شد این بازیکن مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار دارد و او خواستار بازگشت این بازیکن به پرسپولیس شده است.

کد خبر 604365 برچسب‌ها نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد صمیمانه اوسمار با بازیکن مورد علاقه‌اش در سپاهان + عکس

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، از ساعت ۱۹:۳۰ دیروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

این رقابت در نهایت با نتیجه تساوی برای دو تیم به پایان رسید تا شاگردان نکونام، مجدد بتوانند خود را در صدر جدول نگهدارند.

اما در حاشیه این رقابت تصویری جالب منتشر شده است که نشان می‌دهد اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیسی ها، در کنار زمین با رامین رضاییان، ستاره سپاهانی ها، برخوردی دوستانه و گرم داشته است. او قبلا از رضاییان به عنوان یکی از بازیکنان مورد علاقه خود یاد کرده بود.

منبع: همشهری آنلاین

 

tags # اوسمار ویرا ، پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • برخورد صمیمانه اوسمار با بازیکن مورد علاقه‌اش در سپاهان + عکس
  • واکنش رامین رضاییان به فحاشی هواداران پرسپولیس؛ بلندتر، نمی‌شنوم! + فیلم
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • ببینید | دلخوری و ناراحتی رامین رضاییان از هواداران پرسپولیس
  • رامین رضاییان: احترام هواداران پرسپولیس همیشه برای من واجب است و در قلب من هستند / فیلم
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • ترکیب احتمالی سپاهان در برابر پرسپولیس
  • سخت‌ترین روز عبدالکریم در انتظار اوست
  • ترکیب احتمالی سپاهان برای نبرد ال‌کلاسیکو