Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال وقوع بارش‌های اخیر در اردیبهشت ماه و آبگیری برکه‌ها و سدها، بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه لارو ماهی کپور نقره ای در بندهای خاکی شهرستان خاش رهاسازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مدیر اداره شیلات خاش گفت:با هدف تامین نیازهای مردم و رونق دادن به وضعیت زندگی و معیشت و اقتصاد خانوارهای روستایی و عشایری روند رهاسازی لارو در منابع آبی شهرستان خاش همچنان تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف شهرکی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت بندهای خاکی و آب و هوای مساعد شهرستان پنجمین مرحله از رهاسازی لارو ماهیان گرمابی در منابع آبی شهرستان از روزهای قبل آغاز شده است. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لارو ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی پنج شنبه شب در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوزهای لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر افزود: با تصمیم کمیته فنی آبزی پروری، با توجه به نظر اکثریت اعضا، تا اطلاع ثانوی ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به استان بوشهر ممنوع شود.

وی گفت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش های لازم صورت گرفته و در نهایت بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

وی بیان کرد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

کد خبر 6088824

دیگر خبرها

  • رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد
  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • آبگیری ۳ میلیون و ۹۵۰هزار متر مکعب در حوزه‌های منابع آبخیزداری طبس
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • آبگیری ۳ میلیون ۹۵۰هزار متر مکعب در حوزه‌های منابع آبخیزداری طبس
  • فیلم/ شکسته شدن ۲ سد خاکی در شهرستان زیرکوه
  • شکسته شدن سد خاکی روستای نوده شهرستان زیرکوه