Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:32:04 GMT

کارگاه «نفس در کتاب تعلیقات ابن سینا» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۱۴۸۸

کارگاه «نفس در کتاب تعلیقات ابن سینا» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانۀ همایش بین‌المللی «انسان‌شناسی در حکمت ابن‌سینا» کارگاه «نفس در کتاب تعلیقات ابن سینا» را برگزار می‌کند.

کتاب تعلیقات از مهم‌ترین آثار حکمی ابن‌سیناست که توسط سید حسین موسویان تصحیح انتقادی شده و در سال ۱۳۹۱ در مؤسسۀ پژوهشی حکمت و فلسفۀ ایران منتشر شده است. همچنین، در سال ۱۳۹۲ جایزۀ کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در بخش فلسفۀ اسلامی به این کتاب اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه مندان تا روز شنبه ۱۵ خرداد فرصت دارند رزومۀ خود را به آدرس ایمیل IBSIC۲۰۲۱@gmail.com ارسال کنند. پس از بررسی رزومه‌ها، مراحل ثبت‌نام به شرکت‌کنندگان واجد شرایط اعلام خواهد شد.

مکان برگزاری این کارگاه که دوشنبه ۳۱ خردادماه از ساعت ۱۱ الی ۱۳و۱۶:۳۰ الی ۱۴:۳۰ برپا می شود، به صورت حضوری و مجازی در مؤسسۀ پژوهشی حکمت و فلسفه ایران خواهد بود.

شرط شرکت در کارگاه آشنایی با فلسفۀ اسلامی و زبان عربی و هزینۀ ثبت ‌نام هم ۷۰ هزار تومان است.

در ضمن، از سوی مؤسسۀ پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، گواهی معتبر شرکت در کارگاه به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به این آدرس http://ibsic.irip.ac.ir/cnf/workshop?lang=fa مراجعه کنند.

همچنین علاقه مندان، پژوهشگران و دانشجویان فلسفه برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ همایش بین‌المللی انسان‌شناسی در حکمت ابن‌سینا می توانند به این آدرس http://ibsic.irip.ac.ir/ مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، همایش بین‌المللی «انسان شناسی در حکمت ابن‌سینا» (IBSIC) در تاریخ‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، ۵ - ۷ دی‌ماه ۱۴۰۰ در مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار می‌ شود

کد خبر 5223734

منبع: مهر

کلیدواژه: ابن سینا مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران کارگاه آموزشی تازه های نشر معرفی کتاب موسسه شهرستان ادب انتخابات 1400 تجدید چاپ ترجمه رونمایی کتاب رایزنی فرهنگی ادبیات جهان حوزه هنری ابن سینا قاسم سلیمانی نقد کتاب ادبیات داستانی پژوهشی حکمت ابن سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، کارگاه‌های آموزشی با عنوان «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود.

 این کارگاه‌ها با شعار «همیشه با یک مشاور درد دل کن» در بوستان بهشت مادران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با هدف اهمیت و لزوم مشاور برای همه، مشاوره‌های انفرادی و گروهی برگزار می‌شود.

مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، تست‌های روانشناسی و تست هوش کودکان از جمله مشاوره‌های انفرادی است که در «روانشناسی خودمانی» در نظر گرفته شده است.

در مباحث گروه درمانی نیز مهارت‌های زناشویی مشکلات زوجین، مهارت‌های فرزندپرروی، اضطراب کودکان و تربیت جنسی بررسی خواهد شد.

علاقمندان برای بهره‌مندی از مشاوره‌های انفرادی، گروهی و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۸۱۱۱۵ و ۱۶، ۲۲۸۸۶۰۴۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • حجت الاسلام خسروپناه: علم حکمی؛ لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • ترجمه «قلمروزدایی علم و دین» روانه بازار نشر شد
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها