Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیامک محبی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش مسئولان و همراهی و همکاری همه مردم پس از عید نوروز و با بالا رفتن آمار ابتلاء در بین هموطنان، حساسیت‌ها بیشتر شد و میانگین رعایت دستورات بهداشتی در بین مردم نزدیک به ۷۰ درصد رسیده است هر چند که بهترین و مطلوب‌ترین حالت رعایت دستورات بهداشتی ۹۰ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: حتی کشورهایی که واکسیناسیون را انجام داده‌اند برگ برنده آن‌ها رعایت دستورات بهداشتی است که مجموع واکسیناسیون و رعایت دستورات نتایج بهتری داشته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاعیه روابط عمومی وزارت بهداشت، متولدین سال ۱۳۳۰ به قبل (گروه سنی ۷۰ سال به بالا) درخواست می‌کنیم، برای دریافت نوبت واکسن کرونا در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده و تمام افراد ثبت‌نام شده به ترتیب سنی به صورت هوشمند نوبت دهی خواهند شد و محل و زمان دقیق واکسیناسیون به هر فرد با پیامک اطلاع داده می‌شود.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی قم واکسیناسیون بیماری رعایت دستورات بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، معاون اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: با هدف رصد و نظارت بر بازار مسکن، ثبت همه معاملات املاک و مستغلات اعم از خرید، فروش، پیش‌خرید، پیش‌فروش، رهن و اجاره مسکن در سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور انجام می‌شود.
سامانه خودنویس جهت رفاه حال مردم و بمنظور نظارت و کنترل قیمت مسکن ایجاد شده است تا مردم بتوانند به صورت رایگان قرارداد‌های ملکی خود را ایجاد و ثبت کنند.
 محمد جامع می‌گوید: از ابتدای سال جاری تمامی قرارداد‌های اجاره برای دریافت کد رهگیری رایگان باید در سامانه خودنویس به آدرس https://khodnevis.mrud.ir/ ثبت شوند.
دریافت شناسه رهگیری در این سامانه علاوه بر مشاوران املاک برای مردم نیز امکانپذیر است.

دیگر خبرها

  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • قیمت جهانی موادغذایی بالا رفت
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • فریاد «مرگ بر اسراییل» در قلب اروپا بیانگر نابودی استکبار است
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی است