Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی زینی وند روز یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه تالار مرکزی شهر کرمان در جمع خبرنگاران افزود: عملیات اجرایی پروژه ملی تالار شهر کرمان در سال های قبل به کندی پیش رفت اما در حال حاضر پیشرفت خوبی دارد.

وی تصریح کرد: پروژه ملی تالار شهر ۲ پیمانکار یکی برای ساختمان و دیگری برای سالن ها دارد که با توجه به افزایش قیمت ها، با پیمانکار سالن ها به مشکل حقوقی برخورد کرده و اگر این مشکل حقوقی نبود، زمان بهره برداری از این پروژه را اعلام می کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان با بیان اینکه مسئولان مامور حل مشکل حقوقی طرح شده اند اظهار داشت: باید شبانه روز برای اتمام این پروژه کار کنیم تا مشکلات حقوقی آن بر طرف شود و نمی توان به علت یک بند حقوقی کار را معطل کنید، بنابراین مسئولان پیگیر این موضوع باشند.

وی با بیان اینکه در استان کرمان طرح های بزرگتری داریم که به اتمام رسیده اند ادامه داد: اگر موانع اجرای این طرح برطرف شود، پروژه تالار مرکزی شهر کرمان می تواند تا شهریور ماه به بهره برداری برسد.

تالار مرکزی شهر کرمان مراحل پایانی ساخت را طی می کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز گفت: مطالعات این طرح از سال ۱۳۸۴ آغاز و به دلیل تغییر محل اجرا عملیات اجرایی آن از سال ۸۸ شروع شده و پس از ۱۲ سال همچنان ادامه دارد.

محمدرضا علیزاده با بیان اینکه عمده ساخت تالار مرکزی شهر کرمان در این دولت انجام شده است افزود: اتمام این طرح به دلیل تغییر پیمانکار و تامین مالی چند مرتبه به تاخیر افتاد که با پیگیری و حمایت های مسئولان سابق استان کرمان و استاندار فعلی کرمان پیشرفت خوبی دارد و مراحل پایانی ساخت خود را طی می کند.

وی با بیان اینکه منابع مالی این طرح تامین شده است تاکید کرد: تالار مرکزی شهر کرمان یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های فرهنگی کشور است که در سه طبقه احداث شده و دارای سه سالن همایش و نمایش است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: گالری‌های مختلف، کتابخانه، رستوران و کافی شاپ و غیره از دیگر قسمت‌های این طرح بزرگ فرهنگی محسوب می‌شود.

پیمانکاران طرح در این بازدید که معاون امور عمرانی استانداری کرمان، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و جمعی از مسئولان و اهالی رسانه حضور داشتند، توضیحاتی در رابطه با مراحل اجرای ساخت تالار مرکزی شهر کرمان ارائه کردند.

تالار مرکزی شهر کرمان در بلوار شهید صدوقی کرمان واقع شده است.

برچسب‌ها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان کرمان طرح های عمرانی علی زینی وند کارآمدی دولت استانداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان کرمان طرح های عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان کرمان طرح های عمرانی علی زینی وند کارآمدی دولت استانداری کرمان اخبار کنکور تالار مرکزی شهر کرمان شهر کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی موجود نیست

مسیح فرزانه گفت: متنوع کردن سبد سوخت کشور برای عبور از ناترازی ضروری است اما پیش از این باید زیرساخت مورد نیاز.شبکه سوخت ایجاد شود.

مسیح فرزانه، کارشناس صنعت خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو درخصوص حل بحران ناترازی انرژی در کشور گفت: استفاده از خودرو‌های هیبرید و برقی یکی از راهکار‌هاست اما در استفاده از خودرو‌های برقی، باید ابتدا به خدمات پس از فروش، زیر ساخت مورد نیاز و ناترازی ۱۵ هزار مگاواتی برق در سال گذشته که در ۱۴۰۳ افزایش هم خواهد داشت توجه شود.

 

وی افزود: بررسی‌های من نشان می‌دهد اینگونه عمل نشده است، ما در حوزه خدمات پس از فروش خودروهای برقی و هیبریدی یک آئین‌نامه نداریم؛ در رابطه با برق شرایط مشخص است و هیچ دورنمای مثبتی در این باره نمی‌بینیم و حتی مسؤولان امری که دایه‌دار واردات خودروهای این چنینی هستند گامی در راستای تامین برق آن بر نمی‌دارند.

 

فرزانه در ادامه افزود: تمام این اقدامات همانند یک زنجیره به هم متصل است و طبعا هر کدام را اگر تامین نکنیم با مشکل روبه‌رو می‌شویم. وقتی باید خودروی برقی وارد کنیم که در تامین انرژی آن دچار مشکل نشویم؛ در صورتی که جواب وزارت نیرو به وزارت صمت برای تامین انرژی خودرو‌های برقی شفاف بوده و اعلام کرده که ایجاد چنین شرایطی امکان پذیر نیست.

 

این کارشناس صنعت خودرو توضیح داد: این مشکل را ما در سی ان جی کردن خودرو‌ها هم شاهد بودیم. مردم باید در صف‌های طولانیِ یک تا دو ساعته منتظر می‌ماندند تا بتوانند سوخت سی ان جی خودروی خود را تامین کنند.

 

وی گفت: باید از تمام سوخت‌ها برای متنوع کردن سبد سوخت استفاده و نباید فقط به یک تا دو مورد سوخت بسنده کرد. تنوع بخشی به سبد انرژی مسلما می‌تواند بار را از دوش بنزین دارد و گامی در مسیر رفع ناترازی سوخت کشور برداشته شود. البته همانطور که توضیح دادم زیرساخت هم باید تامین شود.

دیگر خبرها

  • نقش استان کرمان در تولید ناخالص ملی، ارتقا یافته است
  • ارتقای نقش استان کرمان در تولید ناخالص ملی
  • مشکل کمبود شکر حل شد؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • مشکل بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • زیرساخت استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی موجود نیست
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می‌دارید