Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: محسن هاشمی در جریان دویست و نود و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت:‌ در آستانه سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی قرار داریم، همه می‌دانیم که انقلاب اسلامی میراث بزرگ امام خمینی برای ایرانیان بود که مردم محور، ستون و روح انقلاب محسوب می‌شوند. 
او ادامه داد:‌ بدون حضور و همراهی مردم، نهضت امام خمینی که از ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ آغاز شد، در همان آغاز به پایان می‌رسید اما این مردم بودند که با فدا کردن جان و مال و آسایش خود، نهضت را زنده نگه‌ داشتند و به پیروزی رساندند و هم اکنون نیز آنرا حفظ می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمی با تاکید بر اینکه بزرگترین قدرت و پشتوانه نظام جمهوری اسلامی در این ۴۲ سال، همین حمایت وحضور مردم بوده است، گفت: کسانی که در تریبونهای رسمی، حضور و مشارکت مردم را غیرلازم فرض می‌کنند، تیشه به ریشه نظام می‌زنند.
رئیس شورای شهر افزود: قطعا تفکیک بین حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی و یا صحبت از مشروعیت و مقبولیت در اسلام ناب و انقلاب اسلامی پذیرفته شده نیست و نمی توان اسم حکومتی که از حمایت و نقش آفرینی اکثریت مطلق جامعه برخوردار نباشد را حکومت اسلامی گذاشت. 
هاشمی با بیان اینکه بزرگترین ضربه به جمهوری اسلامی، دلسرد کردن و مایوس کردن مردم و بستن فضای حضور ونقش آفرینی آحاد جامعه در سرنوشت کشور است گفت: هرکس در هرمسئولیت و جایگاهی با این جریان همراه شود با جریان اصیل انقلاب واسلام ناب محمدی با قرائت امام و رهبری که مبتنی بر مردمسالاری دینی است فاصله دارد. 
او ادامه داد: با توجه به اینکه فرصت انتخابات گذرا است و اگر در این فضا آسیبی به اعتقاد مردم بخورد و با تندروی و یکجانبه گرایی، جریانی ایجاد شود، آثار درازمدت و ماندگاری خواهد داشت که با پایان انتخابات پایان نمی‌یابد. 
رئیس شورای شهر در پایان گفت:‌ مناسب است جریانی که خود را از هم اکنون  پیروز انتخابات فرض کرده است، به جای تخریب وتحقیر دیگران، از شیوه گفتگو واقناع استفاده کند تا آسیبهای وارد شده به اعتقاد و اعتماد عمومی را کاهش دهد.
 
منبع: ایلنا برچسب ها: محسن هاشمی

منبع: خرداد

کلیدواژه: محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۱۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش

به گزارش «تابناک»، محسن هاشمی، رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، ماجرای خواب عجیبی را تعریف می‌کند که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت آن را دیده و در خاطرات روزانه‌اش به آن اشاره کرده بود.

در فیلمی که از محسن هاشمی در فضای رسانه ای و مجازی منتشر شده، وی با خوانش قطعه ای از این خاطرات تعریف می‌کند: ساعت پنج صبح در حالی که رویای هولناکی می‌دیدم بیدار شدم. افرادی مرکب از مرد و زن و کودک بدون اجازه و اطلاع در محل اقامت که گاهی منزل‌مان و گاهی در محل‌های دیگر بود ورود می‌کردند. حرفی نمی‌زدند، اذیت هم نمی‌کردند و جواب سوالم را در مورد دلیل ورود و نحوه ورود نمی‌دادند. گاهی بیرون می‌رفتند و گاهی برمی‌گشتند و آخرین بار بی‌دلیل مشغول جابجا کردن وسایل زندگی من شدند، این اتفاق درحالی رخ داد که محافظان هم نبودند، می‌خواستم با آقای شجاعی، فرمانده محافظان، تماس بگیرم و اطلاع دهم، که میسر نمی‌شد. احتمالاتی در تعبیر این خواب به ذهنم می‌رسد، از خداوند برای رفع شرم استمداد کردم و صدقه ای در نظر گرفتم و پس از نماز مجدد خوابیدم.

وی در جواب به این پرسش که آیا مرحوم هاشمی، بعد از مشاهده این خواب، این اتفاق را با شما مطرح کردند یا خیر، پاسخ داد: بله اتفاقا چون با آقای مرعشی در سفر بودند، این موضوع مطرح شده بود، که بنده بعدا اطلاع پیدا کردم، اما مثل اینکه در آن زمان خیلی به این موضوع توجه نکرده‌بودند.

دیگر خبرها

  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • (ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»