Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – احسان قاضی زاده هاشمی در نشست امضای تفاهم نامه فدراسیون فوتبال و جزیره کیش اظهار داشت: برای فدراسیون فوتبال و آقای عزیزی خادم آرزوی توفیق دارم. خودم در این ایام به شدت ایام پرکاری دارم ولی بابت این آمدیم که پیش از بدرقه تیم ملی فوتبال ایران یک خداقوت به بچه های تیم ملی بگوییم تا با روحیه مضاعف و یک شرایط خوب و مناسب با تلاش‌های فدراسیون و کمک های اعتباری که شده تیم ملی با روحیه خوب به مسابقات کلیدی و سرنوشت ساز و موضعی که ده ها میلیون ایرانی دنبال می‌کند قدم بردارد و با توجه به همه شرایط خاصی که می‌دانیم بحرین دارد به این کشور راهی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این موضوع بر روحیه ایرانی ها آثار ویژه ای گذاشته و تلاش ما این بود که یک خداقوت بگوییم و این کمتریم کاری بود که می توانستیم برای فوتبال ملی کشورمان به حسب وظیفه انجام بدهیم. این وظیفه حداقلی ماست و وظیفه حداکثری ما هم کمک به پشتیبانی ورزش و فوتبال فارغ از اینکه مدیر این باشد یا نباشد. ما فدراسیون فوتبال و ورزش را به عنوان علائق تمام ایران مدنظر ماست. جا دارد عنوان کنم کارهایی که در کیش انجام شده جای قدردانی دارد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص دیدارهای تیم ملی گفت: مسابقات سرنوشت سازی است و نیازمند چهار برد هستیم که فکر میکنم باید روحیه بدهیم و تلاش کنیم. ما یک کار دیگر کردیم که دوستان مطلع هستند، اوج انتخابات ریاست جمهوری در مناظرات است که این سه مناظره را قبل از مسابقات هفدهم بیست و یکم و بیست و پنجم، چهار ساعت قبل از شروع مسابقات که دو تا نه و یکی هفت بعد از ظهر هست، مناظرات برگزار می‌شود و یکی شور ورزشی و سیاسی در کشورمان برقرار شود. قول می‌دهیم که اگر تیم صعود کرد به محض برگشت یک مراسم جشن بزرگی را با همت همه جانبه برای تیم ملی برگزار کنیم و جشنی باشد که ملی و سیاسی باشد؛ برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات بیست و هشتم خردادماه امسال که سرنوشت ساز برای ریاست جمهوری است.

وی در پایان گفت: به امید خدا که تیم ملی ما با دست پر از مصاف در بحرین بازگردد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی صدا و سیما تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیو، دو و میدانی، با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران نسبت به چند نکته آئین نامه‌ای انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حضور حسین مطیعی سرپرست فدراسیون و حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بر همین اساس، پس از حضور اعضا و انجام رأی گیری در نهایت نتایج ذیل به دست آمد؛

حسین رسولی (رئیس کمیسیون ورزشکاران)

۱- مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
۲- حسین رسولی (نماینده حاضر در مجمع)
۳- سبحان احمدی (نماینده حاضر در مجمع)
۴- تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
۵- مریم کاظمی (نماینده حاضر در مجمع)
۶- حمیده اسماعیل نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

کد خبر 6095005

دیگر خبرها

  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات