Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@11:12:32 GMT

شناسایی ۱۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در لرستان

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۱۹۱۸

شناسایی ۱۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در لرستان

کوشکی، از شناسایی ۱۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: آمار مبتلایان به کرونا در استان به ۱۱۶ هزار و ۲۱۵ نفر رسیده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مریم کوشکی»، امروز(9خرداد)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون مجموع مبتلایان کرونا به ۱۱۶ هزار و ۲۱۵ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به ارسال ۳۶۱ هزار و ۱۸ نمونه تست تشخیص کرونا به آزمایشگاه های استان، گفت: از این تعداد  ۳۵۷ هزار و ۴۵۸ مورد پاسخ داده شده است.

 

وی در ادامه تعداد تست های منفی کرونایی را ۲۴۱ هزار و ۲۳۸ مورد عنوان کرد و گفت: طی شبانه روز گذشته 160 بیمار جدید شناسایی شده است.

 

کوشکی از فوت دو نفر دیگر در24 ساعت گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر داد و بیان کرد: تاکنون یک هزار و ۸۴۹ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان باختند.

 

وی بیان داشت: اکنون نیز ۴۸۷ فرد مبتلا و یا مشکوک به کرونا در بیمارستان های لرستان‌ بستری هستند.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: آمار مبتلایان به کرونا بیماری کرونا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۱۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، پیمان آسترکی ظهر امروز ششم اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از بیمارستان عشایر خرم آباد گفت: در پی بارندگی‌های اخیر، گرم شدن هوا و افزایش رویش قارچ‌ها در طبیعت، شاهد افزایش مصرف خوراکی قارچ و بروز مسمومیت حاد در تعداد قابل توجهی از بیماران مراجعه کننده به مرکز مسمومیت‌های بالینی بیمارستان شهید رحیمی هستیم.

️وی خاطرنشان کرد: تعداد مسمومین افزایش صعودی داشته و بیشتر با علایم گوارشی شدید، تعریق و لرز و تاری دید مراجعه می‌کنند.

معاون علوم پزشکی لرستان تاکیدکرد: تشخیص قطعی غیر سمی بودن قارچ‌ها به صرف شکل ظاهری میسر نیست.

آسترکی گفت: به علت شیوع قابل توجه موارد مسمومیت و تهدید سلامت افراد توصیه می‌شود از مصرف این گونه قارچ‌ها اکیدا خودداری شود.

گفتنی است مسمومیت ناشی از قارچ‌ها می‌تواند منجر به عوارض جدی نارسایی کبد و کلیه منتهی به پیوند و حتی مرگ در بیماران شود.

دیگر خبرها

  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!