Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از گشایش نخستین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تأمین نیازهای شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر از عصر امروز (یکشنبه، ۹ خرداد) خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از ستاد خبری نخستین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تأمین نیازهای شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر، جواد گلی درباره این نمایشگاه اظهار کرد: آیین افتتاح رسمی این نمایشگاه روز دوشنبه با حضور مدیران صنعت پتروشیمی و مسئولان استانی و محلی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه تا روز سه‌شنبه در سالن تلاش ماهشهر ادامه خواهد یافت، افزود: در این نمایشگاه، نهادهای حاکمیتی، سازمان‌ها و ادارات مرتبط با موضوع اشتغال و اشتغال‌زایی نظیر سازمان صمت، شرکت شهرک‌های صنعتی، کمیته امداد امام‌خمینی (ره) و همچنین سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و انجمن حمایت از زندانیان با راهبری فرمانداری شهرستان حضور فعال دارند. 

مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس تصریح کرد: در این نمایشگاه که در مساحتی حدود ۵ هزار مترمربع برگزار می‌شود، شاهد حضور بیش از ۱۲۰ شرکت تولیدی، خدماتی و همچنین حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هستیم و گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس هم با همه شرکت‌های تابع خود که در ماهشهر فعال هستند، در این نمایشگاه حضور دارد. 

گلی با اشاره به استقبال بسیار خوب اصناف، تولیدکنندگان و مشاغل مختلف شهرستان ماهشهر، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و مذاکرات اولیه انجام‌شده بین شرکت‌های پتروشیمی و تولیدکنندگان، انتظار می‌رود حداقل ۵۰ تفاهم‌نامه همکاری بین مجتمع‌های پتروشیمی و شرکت‌کنندگان در طول این نمایشگاه به امضا برسد و امید می‌رود با توجه به آمادگی طرف‌ها، بسیاری از این تفاهم‌نامه‌ها به امضای قرارداد همکاری منجر شود. 

وی تصریح کرد: همانند آنچه در نمایشگاه «حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی» شاهد آن بودیم، مشارکت، حضور و همکاری چهار بانک بزرگ و مهم کشور که از طریق سرپرستی‌های آنها در استان خوزستان در حال اقدام است، فرصتی کم‌نظیر برای تأمین منابع مالی و تسهیلات مورد نیاز برای طرح‌های راه‌اندازی و توسعه واحدهای صنعتی و خدماتی شهرستان ماهشهر و بندر امام خواهد بود. 

مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به برنامه‌های حمایتی این گروه در ماهشهر همسو با ایفای مسئولیت اجتماعی خود، تأکید کرد: با توجه به فضای مساعد موجود، پیش‌بینی می‌شود این نمایشگاه موجب توانمندسازی و توسعه اشتغال و همچنین اشتغال‌زایی پایدار در منطقه شود. 

گلی با اشاره به تلاش شرکت‌های تابع اظهار کرد: برای رسیدن به این مهم، دستگاه‌های اجرایی شهرستان ماهشهر به‌ویژه فرمانداری ماهشهر همکاری بسیار خوبی با گروه و شرکت عملیات غیرصنعتی ماهشهر برای برگزاری این نمایشگاه داشتند که جای قدردانی ویژه از فرماندار شهرستان دارد و امیدواریم این نمایشگاه آغازی برای اجرای طرح‌های مختلف توانمندسازی مشاغل در شهرستان ماهشهر و بندر امام باشد.

منبع: شانا

کلیدواژه: جواد گلی هلدینگ خلیج فارس نمایشگاه توانمندی داخلی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس مسئولیت اجتماعی شهرستان ماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور در این شهر دوباره برگزار می‌شود

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: «به اطلاع داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)، مقرر شد برای مساعدت با این داوطلبان مجدداً از آن‌ها در روز جمعه به‌تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد بعمل آید.

به گزارش مهر، کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه به‌تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ شروع خواهد شد.

همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت کنند.

آن دسته از داوطلبانی که در آزمون پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ حاضر جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد به‌تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای آن‌ها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.»

به دلیل وقوع سیل در استان خراسان جنوبی حدود ۶۰ داوطلب از آزمون صبح پنجشنبه در گروه‌های آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ جا ماندند.

دکتر پورعباس رییس سازمان سنجش تاکید کرده بود: با هماهنگی دولت، آزمون اختصاصی برای این گروه را در دو هفته آینده برگزار می‌کنیم. این موضوع به این افراد اطلاع رسانی می‌شود و داوطلبان آمادگی خود را تا دو هفته آینده حفظ کنند.

دیگر خبرها

  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • کنکور در این شهر دوباره برگزار می‌شود
  • راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در ۱۴۰۴
  • راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴