Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبار کیانی روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: در هفته های اخیر با توجه به پیک چهارم و ادامه همه‌گیری کرونا و افزایش مراجعات بیماران کرونایی به بیمارستان‌های استان، نیاز مبرم به کپسول‌های اکسیژن در استان احساس می شد.

وی ادامه داد: اتاق بازرگانی یاسوج بلافاصله اقدام به تهیه این کپسول ها با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و با همکاری جامعه نیکوکاری ابرار و کمپین نفس کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج تصریح کرد: با تهیه و ارسال ۵۰ عدد کپسول اکسیژن چهل کیلویی به اتاق بازرگانی یاسوج، این کپسول ها در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان جهت توزیع میان بیمارستان های استان قرار گرفت.

کیانی ابراز داشت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج از ابتدای شیوع همه‌گیری ویروس کرونا، تلاش کرده‌ است همسو با مسئولیت اجتماعی و وظیفه انسانی، از تبعات منفی این‌همه گیری در استان به‌ویژه بر اقشار کمتر برخوردار بکاهد.

وی عنوان کرد: این اتاق با پیوستن به کمپین نفس و راه اندازی آن در استان، تاکنون بیش از ۲۰میلیارد ریال تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، وسایل محافظتی و کمک های غیر نقدی خرید کالا در تمامی نقاط استان و میان محرومان و قشرهای مختلف آسیب دیده از کرونا توزیع کرده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج اخبار کنکور اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ سید علی اصغر پور بهشت گفت: در مرحله اول توزیع این برنامه ۱۵۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد که این کار به نیابت از شهدا اجرا شد.
وی افزود: این جهیزیه‌ها شامل کالا‌های اساسی مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، اجاق‌گاز، جاروبرقی، اتو و دیگر کالا‌های مورد نیاز است که ارزش ریالی هر سری ۴۰۰ میلیون ریال است.

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند