Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از خبرگزاری « رویترز »، مقامات نیوزلند اعلام کردند در پی ادامه بارندگی شدید و افزایش سطح آب در این کشور هزاران خانه در منطقه کانتربری و اطراف رودخانه « اشبرتون » این کشور تخلیه شدند. 

« کریس فاافوا » وزیر حوادث و مدیریت اورژانس نیوزیلند پس اعلام  وضعیت قرمز برای بارندگی شدید از سوی سازمان هواشناسی این کشور «مت سرویس»، در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که  ۴ هزار خانه در معرض خطر سیل گرفتگی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از زیر آب رفتن خودروها و املاک زیادی در این منطقه خبر داد و گفت که تا کنون چند دهکده در مسیر رودخانه ها تخلیه شدند، چون در این میان فقط رودخانه آشبرتون ۴ هزار خانه را تهدید می کند.

فاانوا با اعلام اینکه بارندگی ها تا دوشنبه نیز ادامه می یابد، در این خصوص افزود: رودخانه ها مواج و جاده ها بسته شده اند و نگرانی ها وجود دارد از اینکه سیل گسترده و مرگباری که معمولا هر ۱۰۰ سال در این منطقه می آید، این بار کل کانتربری را نابود کند.

رسانه های نیوزلند اعلام کردند که امروز برای کل محدوده های « تیمارو » و « اشبرتون » وضعیت اضطراری و دستور تخلیه منازل صادر شد.

روزنامه هرالد نیوزلند نیز امروز در یک مصاحبه با شهردار اشبرتون نوشت اگر در این شهر ۳۵ هزار نفری در جنوب نیوزلند به دلیل تخریب کناره رودخانه سیل جاری شود نیمی از جمعیت مجبور به تخلیه فوری منازل می شوند.

برچسب‌ها امداد رسانی نیوزیلند سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امداد رسانی نیوزیلند سیل امداد رسانی نیوزیلند سیل اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

به گزارش روزگار خودرو، حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد. نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود. همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

در حال حاضر میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در منطقه نیاوران تهران ۱۵۵ میلیون تومان است؛ بر این اساس با پول حواله خودروی مرسدس بنز c ۱۸۰ میتوان در منطقه نیاوران صاحب ملک ۷۷ متری شد.

دیگر خبرها

  • پشت پرده ساخت اسکله روی هزاران تن آوار خانه‌های فلسطینیان
  • ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد
  • لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های کرمانشاه
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • خروش آبشار فصلی بر اثر بارش‌های اخیر در منطقه کیش انجیرو روستای گوجر + فیلم
  • آب چه رودخانه‌هایی از کردستان به دریاچه ارومیه سرازیر می‌شود؟
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی