Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، با تصمیم ولادیمیر آلکنو، مرتضی شریفی و بردیا سعادت در ترکیب ۱۴ نفره بازی امروز ایران مقابل هلند جایگزین میلاد عبادی‌پور و امیر غفور شدند.

به گفته سیامک افروزی پزشک و تراپیست تیم ملی، میلاد عبادی‌پور شب گذشته تب ۳۷.۵ درجه و کمی احساس گلودرد داشت. حال او رو به بهبودی است و تا امشب به شرایط عادی باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر غفور هم از ناحیه شانه کمی احساس درد داشت که ترجیحا اگر امروز را بازی نکند، روند بازگشتش به شرایط عادی سریع‌تر طی می‌شود.

گزارش وضعیت هر دو بازیکن را به آلکنو ارائه کردیم و وی هم تصمیم گرفت به این دو بازیکن استراحت بدهد و مرتضی شریفی و بردیا سعادت جایگزین شوند.

دیدار ایران و هلند ساعت ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب

به گزارش ورزش‌سه، بر این اساس نفرات زیر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آرنا و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف استقلال آبی پوش ملاسانی می‌روند که هدایت آن بر عهده سیاوش اکبرپور است:

پیام نیازمند- میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، محمد کریمی، برایان دابو، امید نورافکن، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری و کاوه رضایی.

همانطور که مشخص است پیام نیازمند پس از چند مسابقه غیبت به دلیل مصدومیت بار دیگر در ترکیب اصلی سپاهان دیده می‌شود و جایگزین نیما میرزازاد شده است.

نکته قابل توجه دیگر در ترکیب سپاهان مقابل استقلال ملاثانی غیبت شهریار مغانلو آقای گل رقابت‌های لیگ برتر در ترکیب اصلی و حضورش روی نیمکت است و این تصمیم در حالی از سوی مورایس اتخاذ شده که رضا اسدی، محمد جواد حسین نژاد و فرشاد احمدزاده نیز به دلیل آسیب دیدگی امکان حضور در مصاف جام حذفی را پیدا نکرده‌اند. 

در سایر پست‌ها و مناطق زمین شاهد تغییر آنچنانی و غیر منتظره‌ای در ترکیب سپاهان نیستیم و حالا باید دید طلایی پوشان اصفهانی که در لیگ برتر به دو پیروزی پیاپی دست یافته‌اند آیا می‌توانند از مصاف یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم دست اولی استقلال ملاثانی با پیروزی از زمین خارج شوند یا خیر.

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده
  • ایران ۱ - ۱ ازبکستان/ گزارش زنده
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود
  • داروی اوزمپیک شخصیت افراد را تغییر می‌دهد؟
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!