Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی شفیعیان یکشنبه در جلسه بحث و تبادل نظر پیرامون استفاده از ظرفیت صندوق کارآفرینی امید، بانک ملی و اداره کل فنی و حرفه‌ای افزود: با در نظر گرفتن ظرفیت‌های بی‌نظیر صندوق کارآفرینی امید به ویژه از محل تفاهم‌نامه‌های منعقد شده بین آن صندوق و بسیج سازندگی، بنیاد برکت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی جهت ترویج کاشت گیاهان دارویی، وزارت ارتباطات، معاونت امور زنان ریاست جمهوری، کمیته امداد امام خمینی (ره)، ورزش و جوانان، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، بنیاد علوی و مرحله ۵ تسهیلات اشتغال روستایی، حداکثر همکاری توسط مجموعه صندوق کارآفرینی امید در استان و شهرستان برای بهره‌مندی گروه‌های هدف به ویژه در حوزه تولید و اشتغال از طریق پرداخت تسهیلات کم‌بهره عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:برای تحقق شعار سال: تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها بانک ملی در خصوص اعطای تسهیلات به واحدهای صنفی و صنعتی آسیب‌دیده ناشی از شیوع کرونا و... بدون نیاز به معدل حساب در ۶ ماه اول و همچنین بدون در نظر گرفتن سقف پرداخت متناسب با طرح ارائه شونده توسط متقاضی، نقش حمایتی خود را معمول و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به پرداخت وام اقدام کند.

 شفیعیان گفت:‌مرکز فنی و حرفه‌ای با عنایت به اهمیت امر آموزش به ویژه در حوزه مهارت‌افزایی گروه‌های سنی جوان جویای کار، تجهیزات آموزشی متناسب با نیازمندی‌ها و سلایق روز جامعه هدف را به روزرسانی کند.

 فرماندار جهرم گفت:‌از ۵۰ مرکز فنی و حرفه‌ای استان فارس دو مرکز و از مجموع ۷۲۰ آموزشگاه آزاد، ۴۸ آموزشگاه فعال و ۵ آموزشگاه در شرف راه‌اندازی در جهرم وجود دارد که با دارا بودن ۳ خصیصه رایگان بودن آموزش ها،بین‌المللی بودن گواهینامه ها و عملیاتی بودن ۷۵ درصد از آموزش ها از سطح کیفی و کمی قابل توجهی برخوردارند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها رونق تولید مقام معظم رهبری کارآفرینی جهرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید مقام معظم رهبری کارآفرینی رونق تولید مقام معظم رهبری کارآفرینی جهرم اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین همدان، محسن معصوم‌علیزاده اظهار داشت: با توجه به رشد گردشگری و توسعه زیرساخت ها در شهرستان ملایر مانند پروژه خوب جهان کوچک و تبلیغ خوب صنایع دستی، این دیار، به سرعت تبدیل به مقصد جذاب گردشگری خواهد شد. 

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان همدان با اشاره به اینکه در شهرستان ملایر با تدبیر فرماندار پرتلاش و حمایت های شهردار شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی هستیم، افزود: شهرستان ملایر نگین درخشان حوزه گردشگری و صنایع دستی در استان است و سعی بر آن داریم ضمن حفاظت و مرمت آثار تاریخی، محوطه تاریخی نوشیجان را در فهرست موقت یونسکو ثبت کنیم تا شاهد حفاظت شایسته تری از این بنای به یادگار مانده از عصر مادها باشیم.
فرماندار شهرستان ملایر نیز در این دیدار گفت: ملایر با ظرفیت خود می تواند باعث رونق اقتصادی غرب کشور باشد 

سلمان اسماعیلی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به حوزه میراث فرهنگی و امورگردشگری باعث رونق اقتصادی و تحقق شعار سال مبنی بر مردمی سازی امور می شود، بیان کرد: ملایر با پتانسیل بالای خود و دو نشان بین المللی و جهانی یک ظرفیت بزرگ برای رونق اقتصاد استان و غرب کشور بوده و در اطلس سرمایه گذاری شهرستان یک مرکز تبادلات اقتصادی جهانی طراحی شده است و قلب این مرکز اقتصاد، عرضه صنایع دستی ملایر خواهد بود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایردر ادامه گفت: در کنار این اقدام تقویت آنلاین فروشگاه ها  در سکوهای مجازی بسیار پر اهمیت است.

فرماندار شهرستان ملایر در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به عزم شهرداری ملایر و بودجه های تزریق شده ملی و استانی در هفته دولت سال جاری شاهد افتتاح مجموعه مینی ورد به صورت رسمی باشیم.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد