Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان برای بازدید از تمرینات تیم ملی فوتبال به جزیره کیش سفر می کند.

 اعضای تیم ملی فوتبال ایران از روز پنجشنبه هفته گذشته، اردوی تدارکاتی خود را در جزیره کیش برپا کرده‌اند و تمرینات خود را در ورزشگاه المپیک کیش پیگیری می‌کنند تا آماده مسابقات مقدماتی جام جهانی در کشور بحرین شوند.

از این رو مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، عصر امروز (یکشنبه) عازم جزیره کیش می‌شود تا پیش از سفر شاگردان دراگان اسکوچیچ به بحرین با آنها دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی فر قصد دارد ضمن روحیه دادن به بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی آنها را به شهر منامه بحرین بدرقه کند تا شرایط برای موفقیت این تیم مهیا باشد.

گفتنی است؛ ایران در جایگاه سوم جدول گروه C مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر قرار دارد و روزهای 13، 17،‌ 21 و 25 خرداد، به ترتیب به مصاف هنگ‌کنگ، بحرین،‌ کامبوج و عراق خواهد رفت./ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد

مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیر اندازی استان تهران با شکوه خاصی برگزار شد.

مراسم استقبال از ملی پوشان تیراندازی استان تهران با اهدا گل و با شکوه خاصی برگزار شد.

مراسم استقبال از ملی پوشان تیراندازی استان تهران و اعضای تیم ملی ایران، ساعت ۱۷ روز چهارم اردیبهشت با اهدا گل و با شکوه خاصی برگزار شد.

در این مراسم معاون وزیر ورزش در امور بانوان، فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک، شیرازی مشاور و رئیس دفتر رئیس فدراسیون تیراندازی، همتی و همچنین ایرجی معاون ورزشی، شاکری فرد رئیس گروه هماهنگی امور ورزش بانوان، زارع کارشناس ورزش قهرمانی، زرگر رئیس هیأت تیراندازی استان تهران، احمدی نایب رئیس و عبدالرضا رئیس هیأت شمیرانات حضور داشتند.

منبع: فارس

کد خبر 747598

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است