Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@16:10:23 GMT

دلایل ۵ گانه استعفای اعضای هیات مدیره استقلال

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۳۴۶۲

دلایل ۵ گانه استعفای اعضای هیات مدیره استقلال

نامه ای که اعضای هیات مدیره استقلال برای استعفای خود در اختیار وزیر ورزش قرار داده اند شامل ۵ بند است.

به گزارش طرفداری، اعضای هیات مدیره استقلال روز گذشته به دلیل آنچه اجرا نشدن مصوبات هیات مدیره از سوی احمد مددی خوانده شد به صورت دسته جمعی از سمت خود استعفا کردند.

آنها روز گذشته نامه ای که امضای حمیدرضا آصفی، مهدی عبدیان و حجت نظری زیر آن بود را به دفتر وزیر ورزش و جوانان بردند تا به صورت رسمی اعلام کنند حاضر به کار در باشگاه استقلال نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای هیات مدیره استقلال اعتقاد دارند مددی مصوبات هیات مدیره استقلال را اجرا نمی کند و برای اثبات ادعای خود علاوه بر نامه ای که خطاب به مسعود سلطانی فر نوشته اند، ۵ دلیل آورده اند: عدم برکناری ناصر فریاد شیران از سمت مدیریت آکادمی باشگاه استقلال در شرایطی که اعضای هیات مدیره باشگاه مدتی است این مساله را تصویب کرده اند.  با وجود اینکه اعضای هیات مدیره استقلال مدتی است تغییر چمن ورزشگاه امام رضا از مصنوعی به طبیعی را تصویب کرده اند، احمد مددی هنوز هیچ اقدامی در این جهت انجام نداده است. اعضای هیات مدیره استقلال تصویب کردند با توجه به اینکه ممکن است بازیکنان این تیم با پیشنهادهایی از سوی تیم هایی از کشورهای خلیج فارس روبرو شوند، قرارداد بازیکنان استقلال که مورد تایید فرهاد مجیدی هستند قبل از حضور در لیگ قهرمانان آسیا تمدید شود که این اتفاق هم رخ نداد و احمد مددی هیچ اقدامی در این رابطه انجام نداد.  به گفته اعضای هیات مدیره استقلال احمد مددی از تمدید قرارداد با هروویه میلیچ ممانعت کرده است در حالی که مهدی عبدیان برسر مبلغ قرارداد با او به توافق رسیده بود و حتی این بازیکن کروات حاضر شده بود بعد از تمدید قرارداد ۲ ساله مطالبات گذشته خود را ببخشد، احمد مددی از تمدید قرارداد میلیچ خودداری کرد.  عرفان گل محمدی بدون ثبت قرارداد در سازمان لیگ و در حالی که حضور او در عربستان غیر قانونی بود به این کشور سفر کرد، این در حالی است که رفتار مددی برخلاف تصویب هیات مدیره بوده است.

در این بین شنیدیم اعضای هیات مدیره استقلال اعتقاد دارند چون معاون وزیر ورزش در روی کار آمدن احمد مددی نقش داشته و از او حمایت می کند، مدیرعامل استقلال حاضر نیست مصوبات هیات مدیره را اجرا کند.

گفته می شود وقتی اعضای هیات مدیره استقلال نامه استعفایشان را در اختیار مسعود سلطانی فر قراردادند، وزیر ورزش و جوانان از آنها خواست که استعفای خود را رسانه ای نکند تا او در روزهای آینده بتواند جلسه بین طرفین برگزار کند و مشکل را حل کند اما امروز خبر ملاقات حجت نظری با وزیر ورزش و تقدیم استعفای دسته جمعی اعضای هیات مدیره استقلال به مسعود سلطانی فر، رسانه ای شد. گفته می شود در نامه اعضای هیات مدیره به ضرورت شفافیت مالی باشگاه و نامشخص بودن مبالغی که اسپانسر در اختیار مدیرعامل گذاشته نیز اشاره شده است.

در این بین به نظر خواسته اعضای هیات مدیره استقلال مشخص است، یا او مو به موی مصوبات هیات مدیره را اجرا می کند و یا آنها حاضر نیستند به کارشان در این باشگاه ادامه بدهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اعضای هیات مدیره استقلال مصوبات هیات احمد مددی وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۳۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل پتروشیمی فن‌آوران با حضور بابک افقهی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) و اعضای هیات مدیره این پتروشیمی روز یکشنبه (نهم اردیبهشت ماه 1403) در محل دفتر مرکزی پتروشیمی فن‌آوران برگزار شد.

 

افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) با گرامیداشت هفته کارگر گفت: مدیرعامل جدید و هیات مدیره شرکت، برنامه جامع عملیاتی برای فعال‌سازی پروژه‌های فناوران و ارائه روش‌های تامین مالی را باید حداکثر ظرف ۳ ماه طراحی و ارائه نمایند.

 

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) با بیان اینکه امیدوارم با تغییر و تحولات مدیریتی در پتروشیمی فن‌‌آوران در آینده‌ای ‌نزدیک شاهد موفقیت‌های بزرگ در این پتروشیمی باشیم، اظهار داشت: سال 1403 باید سال جهش در پیشرفت پروژه‌های فن‌آوران و اصلاح پرتفوی سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در این شرکت با محوریت حفظ زنجیره ارزش آن باشد.

 

افقهی با برشمردن پروژه‌های بسیار مهم و ارزشمند شرکت نظیر VAM، اتانول سنتزی و ابر پروژه پتروالفین تاکید کرد: با مذاکرات بسیار خوبی که با چند بانک در خصوص تامین مالی این پروژه‌ها صورت گرفته، لازم است هیات مدیره و مدیرعامل محترم بطور جدی با روش‌های متنوع تامین مالی هرچه سریعتر، عملیات اجرایی این پروژه‌ها را تسریع بخشد و موجبات افزایش ارزش افزوده و استمرار سودآوری را برای سهامداران فراهم آورد.

 

وی در پایان با اشاره به لزوم توجه به استفاده از نیروهای بومی و رشد یافته در مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: انتصاب مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران نماد عینی و تبلور یافته این اعتقاد راسخ به بومی‌گزینی در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و شستا است .در این مراسم، حسین رفیق‌دوست، مدیرعامل جدید فن‌آوران از برنامه‌‌های خود برای جهش تولید در این پتروشیمی سخن گفت. همچنین اعضای هیات مدیره پتروشیمی فن‌آوران با برشمردن نکات ارزنده‌ای، نقطه نظرات خود را برای پیشبرد برنامه‌های شرکت مطرح کردند.

 

همچنین محمدجواد بدری، مدیرعامل سابق پتروشیمی فن‌آوران گزارشی از عملکرد خود در این پتروشیمی ارائه کرد .

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال